c_300_250_16777215_10_images_photo_2022-04-29_18-51-57.jpg

 


ترکمن سسی - اختلافات شخصی بین اهالی دو روستا در شهرستان آق قلا که منجر به درگیری بین اهالی گردیده بود، با حضور مقتدرانه پلیس و وساطت ریش سفیدان و روحانیون محل پایان یافت.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ سجادی، فرمانده انتظامی شهرستان آق قلا با اعلام این خبر افزود: با گزارش شهروندان به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری بین اهالی دو روستا در حومه این شهرستان، بلافاصله ماموران در محل حاضر و مشاهده گردید که در نتیجه این اختلافات و نزاع دسته جمعی بوجود آمده تعدادی از طرفین نیز مجروح شده اند.

به گفته سرهنگ سجادی، پلیس مجروحان را به مراکز درمانی منتقل و چند نفر از عوامل درگیری كه باعث برهم زدن نظم و آرامش محل شده بودند را  دستگیر نمود.

سرهنگ سجادی در بیان جزئیات این خبر بیان داشت: بررسی های اولیه پلیس حاکی از آن است که اختلافات شخصی چند نفر و اقدامات احساسی تعدادی از جوانان دو روستا عامل ایجاد این درگیری بوده که الحمدالله با حضور مقتدرانه پلیس شهرستان و همکاری فعالانه و موثر بزرگان، ریش سفیدان و علمای دو روستا، این درگیری پایان یافت.

وی همچنین خاطر نشان کرد: با آغاز تحقیقات و درخواست اهالی، تعدادی از عاملان اصلی این درگیری شناسایی و در کمترین زمان ممکن توسط ماموران دستگیر و با تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

وی در پایان با تاکید بر این که آرامش و امنیت جامعه خط قرمز پلیس بوده و هرگونه اختلافی نیز می بایستی از مسیر قانونی پیگیری گردد، اذعان داشت: مخلان نظم و امنیت و آرامش بدانند که پلیس به پشتوانه همکاری آگاهانه شهروندان و حمایت دستگاه قضایی با قاطعیت و جدیت تمام با هرگونه هنجارشکنی و اقدام مخل نظم و امنیت اجتماعی برخورد خواهد کرد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر