c_300_250_16777215_10_images_10385.jpg

 

 
ترکمن سسی - آیین اختتامیه پانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران ، پنج‌شنبه ۲۶ آبان‌ماه 1401 با حضور محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.


به گزارش ستاد خبری پانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران، آیین اختتامیه این دوره از جشنواره پنج‌شنبه ۲۶ آبان‌ماه با حضور محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسئولان فرهنگی و هنری استان، هنرمندان، اصحاب رسانه و علاقمندان در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار می‌شود.

پانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی که تا روز جمعه ۲۷ آبان ادامه خواهد داشت در دو بخش «اجرای صحنه‌ای» و «نشست های پژوهشی» به‌مدت ۵ روز در حال برگزاری است و هنرمندانی ازسراسر کشور به اجرای موسیقی می‌پردازند.

هدف از برگزاری این دوره از جشنواره «اشتراکات موسیقایی جوامع مسلمان در حوزه ایران فرهنگی کهن» و «چیدمان این رنگین کمان فرهنگی در یک میدان هنری» اعلام شده است.

پانزدهمین جشنواره ملی موسیقی نواحی ایران به دبیری محمدعلی مرآتی با حمایت دفتر موسیقی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، توسط انجمن موسیقی ایران و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان برگزار می شود.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر