c_300_250_16777215_10_images_22988.jpg

 

ترکمن سسی - تخریب دیگر داوطلبان به بهانه عدم احراز صلاحیت موضوعی است که باعث نگرانی برخی از داوطلبان مجلس در شرق استان شده است.


به گزارش خبرنگار سرویس پایگاه خبری تحلیلی«گلستان ما»؛ _ محمد کریم‌خانی؛ پس از اعلام اسامی داوطلبان تایید صلاحیت شده شاهد آن هستیم که برخی از داوطلبان که صلاحیت آنها احراز نشده نسبت به تخریب و زیر سوال بردن سایر داوطلبان اقدام کردند.
در رابطه با واکنش این این افراد بیان چند نکته حائز اهمیت است، نخست کرسی بهارستان محل بحث بر سر حقوق ملت است و افرادی با رفتار هیجانی و کودکانه حتی در صورت تایید صلاحیت و راهیابی به بهارستان کاری جز تضییع حقوق ملت نخواهند کرد، قانون فسخ الخطاب است و به‌جای تخریب در چارچوب قانون می‌توان مسیر انتخابات را پیش برد و باید از تاریخ و اتفاقات آن درس گرفت و آب به آسیاب دشمنان نظام نریزم.
از سویی دیگر هر کنشی واکنشی در پی خواهد داشت و رفتار تخریبی باعث التهاب در فضای مجازی و جامعه می‌شود.
از سویی این چنین رفتارهایی بی شک تاثیر مستقیم در مشارکت اجتماعی در پای صندوق‌های رای خواهد داشت، در زمانی که مشارکت مردم در انتخابات از مصادیق مهم سخنان رهبر معظم انقلاب است، نباید به گونه‌ای رفتار شود که مردم از رفتارها و درگیری‌های کوچه بازاری داوطلبان و مدعیان مجلس نسبت به انتخابات و انتخاب اصلح دل‌زده شوند.
از سویی دیگر احتمال تایید صلاحیت داوطلبانی که در هیئت نظارت صلاحیت آنها احراز نشده وجود دارد و رفتار تخریبی چنین داوطلبانی باعث کمرنگ‌تر شدن کور سوی تایید صلاحیت‌شان توسط دستگاه نظارتی خواهد شد.
رفتار تخریبی و منفی نسبت به دیگر داوطلبان نیز شائبه های زیادی را در فضای انتخاباتی ایجاد کرده است و سوالاتی را در ذهن مخاطبان در خصوص چنین رفتارهایی به وجود می‌آورده است.
 از سویی دیگر هر گونه تخریب در فضای انتخاباتی می‌تواند برنامه‌ها داوطلبان را تحت شعاع قرار دهد و حتی پس از انتخابات باعث شکاف سیاسی و فکری در جامعه شود که توصیه ما به خویشتن‌داری در چنین کنش‌های سیاسی است.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر