c_300_250_16777215_10_images_10390.jpg

ترکمن سسی - شهردار گنبدکاووس از احداث روگذر در دو مبادی ورودی شهر گنبدکاووس در میدان امام‌ علی(ع) و میدان بسیج گنبدکاووس خبر داد.


سید علی‌اصغر موسوی روز پنج‌شنبه ۲۶ آبان در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: مطالعات این دو پروژه در حال اتمام است و نتایج اولیه آن در شورای ترافیک شهرستان مصوب شده است، براساس این مصوبه روگذر در میدان امام‌ علی(ع) و میدان بسیج گنبدکاووس ایجاد خواهد شد.

موسوی افزود: از ابتدای سال تاکنون بالغ بر ۲۵ هزار تن قیر برای آسفالت و روکش آسفالت کوچه‌ها و محلات شهر گنبدکاووس استفاده شد، همچنین تاکنون ۳۵ هزار مترمربع فرش موزائیک در پیاده‌روها صورت گرفت.
وی میزان نابه‌سامانی‌ها در خیابان‌ها و معابر شهری گنبدکاووس را قابل توجه خواند و افزود: امید است با اعتبار اختصاص‌یافته در بودجه سنواتی در بازه زمانی مناسب به تمامی معابر شهر رسیدگی کنیم اما در شرایط فعلی رسیدگی به معابر اصلی، هسته مرکزی و ورودی شهر که مورداستفاده عموم مردم است در اولویت قرار دارد.
شهردار گنبدکاووس به ساماندهی مسافربرهای شخصی اشاره کرد و توضیح داد: برای این منظور در حال ایجاد پایانه مسافربری برون‌شهری هستیم که ساخت این پایانه از بهمن‌ماه سال گذشته آغاز شده و تاکنون ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
موسوی با بیان اینکه امیدوارم ساخت پایانه مسافربری گنبدکاووس منجر به ساماندهی مسافربرهای شخصی شود، متذکر شد: بر اساس پیش‌بینی انجام‌شده پایانه مسافربری در ۱۲ ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد و پس از آن حمل‌ونقل برون‌استانی و درون‌استانی در این پایانه انجام می‌شود.
وی با بیان اینکه پروژه ایجاد پایانه مسافربری گنبدکاووس حدود ۶ سال راکد بود که از بهمن ماه سال گذشته کلید خورده و در حال حاضر در مرحله سفت‌کاری قرار دارد، تاکید کرد: دسترسی مردم به ترمینال مسافربری توسط تاکسی‌های درون‌شهری انجام می‌شود و از ترمینال نیز مسافربرهای برون‌شهری، مینی‌بوس و اتوبوس نسبت به جابه‌جایی مسافران اقدام می‌کنند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر