c_300_250_16777215_10_images_10402.jpg

 

گنبدکاووس - ترکمن سسی – مسئولان گنبدی برای تعیین تکلیف وضعیت کفپوش استاندارد سالن المپیک نشست مشترک والیبالی برگزار کردند.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، جمال الدین واحدی مدیرعامل باشگاه شهرداری گنبدکاووس پیش تر گفته بود که روز شنبه در جلسه ای که روز شنبه در فرمانداری ویژه گنبدکاووس برگزار می شود تکلیف کف پوش استاندارد سالن المپیک به طور کامل مشخص شود.


سالن المپیک گنبدکاووس برای میزبانی مسابقات لیگ برتر والیبال با چالش کفپوش روبروست
مهدی دهرویه معاون استاندارو فرماندار ویژه گنبدکاووس در این نشست مشترک اظهار داشت: سازمان لیگ فدراسیون والیبال درسال جاری داشتن سالن‌های استاندارد برای میزبانی در لیگ برتر را از الزامات اعلام و استانداردسازی سالن‌ المپیک را هم مطرح کرده است و بر این اساس فدراسیون طی مکاتبه ای میزبانی مسابقات را منوط به تهیه کفپوش ‌گرفلور کرده است.
مهدی دهرویه افزود: این در حالی است که بزرگان والیبال گنبدکاووس اذعان دارند کفپوش سالن المپیک از استانداردهای لازم برخوردار است و در کارشناسی اولیه کفپوش تایید شده است اما در مکاتبه سازمان تهیه کفپوش جدید درخواست شده است و این موضوع نیاز به پیگیری و بررسی مجدد دارد.

نماینده مردم گنبدکاووس: با پیگیری فرمانداری اعتباری برای کفپوش در نظر خواهیم گرفت.
امانقلیچ شادمهر نماینده گنبدکاووس هم با تاکید بر رایزنی با وزیر ورزش و جوانان برای میزبانی گنبدکاووس گفت: در صورت عدم تایید کف پوش فعلی با پیگیری فرمانداری اعتباری برای کفپوش در نظر خواهیم گرفت.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان: شهرداری و هیئت والیبال برای تهیه کف پوش جدید سالن المپیک کمک کند
قاسمعلی برزمینی مدیرکل ورزش و جوانان گلستان نیز خواستار کمک شهرداری و هیئت والیبال برای تهیه کف پوش جدید سالن المپیک برای اخذ تاییدیه میزبانی مسابقات والیبال لیگ برتر والیبال شد و افزود: هزینه این کفپوش یک میلیاردو ۷۰۰ میلیون تومان است.

رئیس هیات والیبال گنبدکاووس: کفپوش سالن المپیک گنبدکاووس از استاندارد لازم برای برگزاری مسابقات برخوردار است
خلیل آزمون رییس هیئت والیبال گنبدکاووس نیز با بیان اینکه کفپوش سالن المپیک گنبدکاووس از استاندارد لازم برای برگزاری مسابقات برخوردار است و تعویض روکش استانداردهای این سالن را بر هم می‌زند خواستار در اختیار گذاشتن سالن به هیئت والیبال شد.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری گنبدکاووس: سازمان لیگ برای نصب کفپوش استاندارد اولتیماتوم داده است
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری گنبدکاووس نیز گفت: براساس اطلاعیه سازمان لیگ مقرر شده راسا با میزبانی تیم هایی كه نسبت به نصب كفپوش استاندارد FIVB اقدام نکند تصمیم گیری کند. جمال واحدی افزود: در این خصوص شهرهای تهران ، یزد ، ارومیه دارای زیر ساخت و كفپوش استاندارد می باشند و تأییدیه میزبانی مسابقات را دریافت کردند.

شهردار گنبدکاووس: ۱۵ میلیارد تومان اعتبار برای فعالیتهای فرهنگی ورزشی تصویب کردیم
سید اصغر موسوی شهردار گنبدکاووس نیز با اشاره به تصویب ۱۵ میلیارد تومان اعتبار برای فعالیتهای فرهنگی ورزشی از اعتبارات شهرداری خواستار اختصاص سالن به تیم شهرداری گنبدکاووس شد.

این نشست روز شنبه 28 آبان با حضور فرماندار ویژه گنبدکاووس، نماینده مردم شهرستان، مدیرکل ورزش و جوانان ، شهردار ، اعضای شورا و رییس ورزش و جوانان و هیئت والیبال گنبدکاووس برگزار شد اما به نظر می رسد همچنان تکلیف تهیه کف پوش استاندارد سالن المپیک و نیز مدت اجاره آن سالن توسط تیم شهرداری گنبدکاووس کامل مشخص نیست.

 

c_300_250_16777215_10_images_10401.jpgc_300_250_16777215_10_images_10400.jpg

دیدگاه‌ها  

0 #1 رحیمی 1401-08-30 20:18
هواداران پرشور گنبدی یکی از سرمایه های والیبال منطقه ترکمن صحرا هستند. انتظار داریم شرایط مهیا بشه تا هواداران از تشویق تیم محروم نشوند. والیبال بدون هواداران بی معنی است.
نقل قول کردن
0 #2 شهروند گنبدی 1401-09-01 10:14
در جدیدترین اظهار نظر ، رییس اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس گفته که از فدراسیون والیبال درخواست کردن که کارشناسان فدراسیون مجدد وضعیت سالن را ارزیابی بکنن یا برای تهیه کف پوش استاندارد سالن المپیک، فدراسیون ۵۰ درصد هزینه تهیه کف پوش را کمک بکند. گفته می شود هزینه تهیه کف پوش استاندارد گرفلور فرانسه حدود دو میلیون تومان است. با این گفته ها مشخص میشه بر سر مدت اجاره سالن بین مسئولان تیم شهرداری و اداره ورزش و جوانان توافق صورت نگرفته.
نقل قول کردن
0 #3 رحیمی 1401-09-09 01:01
برخی از پیشکسوتان و بزرگان والیبال صحرا میگن کفپوش سالن المپیک ایرادی ندارد. اما کارشناسان فدراسیون والیبال اون را استاندارد نمی دانند. به نظرم این جور مسایل را فدراسیون باید قبل از آغاز مسابقات تعیین تکلیف می کرد تا تیم ها در جریان بازی های لیگ درگیر این مسائل نباشند. به هرحال مدیریت ورزشی همین است و سازمان لیگ تو این قضیه حرفه ای عمل نکرده.
البته این حواشی فقط برای تیم گنبدی نیست و به غیر تیم های تهرانی و ارومیه از و یزد و اردکان این دغدغه برای دیگر تیم های لیگ برتر هم وجود دارد. نهایت اینکه در میانه بازی های لیگ طرح این مسائل چندان منطقی نیست، هر چند بازی در سالن استاندارد برای بهتر است.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر