c_300_250_16777215_10_images_2m_e7534f80-ff56-48e4-b05a-1342a7df7ec6.jpeg

 

ترکمن سسی - عبدالباسط آخوند قره باش گفت: اسماعیل هنیه، عامل قرآن بود و برای اعتلای حقانیت بطور جهادی در جبهه مقاومت تلاش کرد.


به گزارش روابط عمومی مرکز اسلامی گلستان، آخوند عبدالباسط قره باش در مراسم ختم قرآن کریم یادبود شهید اسماعیل هنیه در مسجد نورمحمد آخوند طلابی گنبدکاووس ضمن تسلیت شهادت اسماعیل هنیه و محکومیت این اقدام جنایتکارانه گفت: اسماعیل هنیه با نقض آشکارای پروتکل های بین المللی، توسط رژیم غاصب و منحوس صهیونیستی به شهادت رسید.

وی با بیان اینکه، اسماعیل هنیه، عامل به قرآن بود، افزود: وی برای اعتلای حقانیت بطور جهادی در جبهه مقاومت تلاش کرد.
رئیس شعبه گنبد مرکز اسلامی گلستان با اشاره به جنایتهای بیشمار این رژیم منحوس گفت: در طول تاریخ از رژیم منحوس و کودک کش صهیونیستی جنایت های بیشماری ثبت شده است و همه جوامع بشری می دانند که این رژیم جعلی ظالمانه ترین کارها را انجام می دهد.
آخوند قره باش در بخشی از سخنان خود با بیان اینکه، عامل بودن به قرآن کریم باعث رستگاری انسان می شود، افزود: عامل بودن به قرآن کریم باعث هدایت گری، مانوس کردن اشخاص جامعه با قرآن و در نهایت موجب سعادت و رستگاری انسان می شود.
وی ضمن ابزار خرسندی از وجود طلاب در این مکان مقدس گفت: در این برهه زمانی که برخی از هم سن و سالان شما در بیرون از این مکان دچار انواع ناهنجاری ها هستند خداوند متعال به شما توفیق داده است که در راه مقدس حافظ قرآن شدن و یادگیری کلام خدا قدم گذاشتید.
رئیس شعبه گنبد مرکز اسلامی گلستان بیان کرد: پیامبر (ص) نیز در حدیثی بیان کرده است که بهترین شما کسی است که قرآن یاد بگیرد و آن را به دیگران یاد بدهد.
آخوند قره باش با اشاره به اینکه، یک سوم قرآن آیات وحدانیت است و زمینه را برای احکام قرآن آماده می کند، گفت: یک سوم دیگر قرآن قصص الانبیاء و بیان سرگذشت پیامبران و یک سوم دیگر قرآن نیز آیات احکام و شریعت است.
وی تصریح کرد: با یادگیری احکام قرآن و علم شریعت، موثرترین انسان جامعه خواهیم شد.
آخوند قره باش همچنین افزود: اگر قرآن را سرلوحه قرار بدهیم، همانند شهید سردار سلیمانی، شهید اسماعیل هنیه و بقیه اشخاصی که برای اسلام الگو هستند، خواهیم شد.

 

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر