c_300_250_16777215_10_images_2015_CYMERA_20151231_200500.jpg

ترکمن سسی-هفته نخست مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه گنبدکاووس برای اولین بار پس از 17 سال با مدیریت این شهرستان،عصر جمعه با حضور انبوه مشتاقان این ورزش اصیل منطقه و با شرکت 73 راس اسب در مجموعه سوارکاری گنبدکاووس برگزار شد.

 

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از ایرنا،این مسابقات در هفت دور مختلف به مسافت 1000متر برگزار شد و در دور نخست آن که مخصوص اسب های ترکمن دو ساله مبتدی و نبرده بود،اسب آتابیک به مقام قهرمانی رسید و اسب های گل فایتر و رویا قیداری به مقام های دوم و سوم رسیدند.

 

دور دوم مخصوص اسب های دوخون دو ساله مبتدی بود که در آن اسب های ویوا بوی،آی فر و اسکای کویین به ترتیب به مقام های اول تا سوم رسیدند و در دور سوم در میان اسب های تروبرد دو ساله مبتدی نیز اسب های ضد 1 ، فونگ هج و رویال کلاسیک عناوین اول تا سوم را از آن خود کردند.

 

اسب ریومنتو برنده دور چهارم هفته نخست مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه گنبدکاووس در گروه اسب های تروبرد سه و چهار ساله 16 تا 22 امتیاز بود و اسب های گالان و تندر نیز به مقام های دوم و سوم رسیدند.

 

در دور پنجم مسابقه، اسب های دوخون سه و چهار ساله 36 تا 48 امتیاز رقابت کردند که اسب های گلاسکو ، آذامر و کلین هورس به ترتیب اول تا سوم شدند و در دور ششم در میان اسب های دوخون سه و چهار ساله دارای 8 امتیاز نیز اسب های نیولی ، خان سونا و فیروزه مقام های برتر را از آن خود کردند.

 

آخرین دور هفته نخست مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه گنبدکاووس مخصوص اسب های دوخون سه و چهار ساله 24 تا 34 امتیاز بود که در آن اسب ریحانا زودتر از سایرین از خط پایان گذشت و اسب های کژال و وسوسه به ترتیب دوم و سوم شدند.

 

در پایان این مسابقات مبلغ 635 میلیون و 250 هزار ریال به عنوان جایزه به صاحبان اسب های برنده اهدا شد.

 

بنا به اعلام هیات سوارکاری گنبدکاووس از هفته آینده این مسابقات در روزهای پنجشنبه و جمعه هر هفته در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار می شود.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر