c_300_250_16777215_10_images_61962.jpg

تركمن سسي - شهیده مرجان نازقليچی (فرماندار فقید بندر ترکمن) و از شهدای فاجعه خونین منا و شهید والامقام سید محمد سعید جعفری از شهدای عزیز دفاع مقدس استان کرمانشاه بعنوان شهیدان شاخص ملی سال 96 بسیج انتخاب شدند.


به گزارش پايگاه اطلاع رساني تركمن سسي به نقل از پایگاه اینترنتی بسیج، در راستای بزرگداشت مقام شامخ شهدای جبهه های نبرد حق علیه باطل بالأخص شهدای 8 ساله دفاع مقدس و شهدای جبهه مقاومت و همچنین معرفی الگوهای برتر ایثار، جهاد و شهادت برای جامعه بالاخص روح جوانان تشنه حق و حقیقت و الگوهای سالم معنوی و دست یافتنی، اقدامات مربوط به جمع آوری پیشنهادات استان ها و اقشار بسیج به همراه استنادات لازم از مهرماه سال جاری توسط دبیرخانه شهدای شاخص شروع شد.

بر اساس اين گزارش ، ظرف مدت 4 ماه کلیه استنادات مربوط دریافت و پس از بررسی و تلخیص اطلاعات این شهدای بزرگوار که تعداد 108 شهید (56 شهید استانی و 52 شهیداقشاری) بودند جهت طرح در جلسه شورای جهاد فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین آماده شدند.

در جلسه اول شورای جهاد فرهنگی این اطلاعات به اعضای شورا ارائه و ظرف مدت یک هفته بررسی و نهایتاً در جلسه مورخه 25/11/95 قرارگاه فرهنگی و با رأی اعضای شورا، شهدای شاخص ملی بشرح ذیل انتخاب و طی گردشکاری به تصویب نهایی ریاست محترم سازمان بسیج مستضعفین رسید.


1-      شهید بزرگوار سید محمد سعید جعفری از شهدای عزیز دوران دفاع مقدس استان کرمانشاه بعنوان شهید شاخص ملی برادر
2-      شهیده مرجان نازقليچی از شهدای اهل سنت فاجعه منا در سال 94، بعنوان شهیده شاخص ملی خواهر


 c_300_250_16777215_10_images_61963.jpg

دیدگاه‌ها  

0 #1 ناز منا 1395-12-07 18:24
شهیده مرجان نازقلیچی وجدان بیدار بندر ترکمن در پهنه ایران اسلامی است که هنوز هم کوچه پس کوچه های این شهر معطر به عطر انسانیت، خلوص، صداقت، تقوی و جوانمردی این بانوی صاحب دولت است. او که چنان سیاست را با صداقت ذاتی خود آمیخت که حاصلش جز سربلندی و عزت برای بندر ترکمن در سینه ایران اسلامی نبود. این بانوی اسوه معنای جدیدی به واژه دولتمرد بخشید. هم اکنون از عرش کبریایی، او نظاره گر اعمال ماست.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر