c_300_250_16777215_10_images_70257.jpg

پایگاه خبری ترکمن سسی – خواهر شهیده نازقلیچی اظهارکرد  : سازمان های مردم نهاد ظرفیت های بسیاری دارند و با راه اندازیNGO های مختلف در منطقه و مشارکت مردم می توان در موضوعات فرهنگی و اجتماعی کارهای بسیاری انجام داد.


ترکمن سسی – مهینه نازقلیچی بانوی فعال اجتماعی ترکمن در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری ترکمن سسی با اشاره به فعالیت مجدد سازمان مردم نهاد "کانون بانوان ساعی" افزود : مادر منطقه بانوانی داریم که علاقمند به فعالیت های اجتماعی هستند و با فعال کردن سازمان مردم نهادی با عنوان "کانون بانوان ساعی" که به همت خواهرم در سال 1383 ثبت شده است ، سعی داریم درخدمت به مردم منطقه به ویژه زنان و بانوان درحوزه های فرهنگی و اجتماعی از جمله کارآفرینی بانوان،تقویت فرهنگ بومی و ایجاد فرصت های اشتغال گام برداریم.
خواهر شهیده منا با بیان اینکه برخلاف تصور برخی دوستان ، بیشتر دغدغه فرهنگی اجتماعی دارد تا دغدغه حزبی سیاسی خاطر نشان کرد : آرزو دارم یک موسسه فرهنگی با نام " شهیده منا مرجان نازقلیچی" فرماندار فقید شهرستان بندرترکمن راها ندازی بکنم و در ادامه راه خواهر شهیداه ام که همواره دغدغه برقراریارتباط بهتر و وحدت بین شیعه وسنی را داشت و دراین مسیر ارزشمند ما نیز تلاش خواهیم کرد در جهت تقویت وحدت و انجام فعالیت های تقریبی بین برادران و خواهران دینی در منطقه تلاش بکنیم.
مهینه نازقلیچی تصریح کرد : همانگونه که در تعالیم اسلامی نیز اتحاد و همبستگی مورد تاکید است به اصل وحدت بسیار معتقد هستم و امید دارم به لطف خدا در آینده چنین موسسه ای با اهداف یاد شده ایجاد بکنیم و با همراهی مردم منطقه بتوانیم منشاء تحولات مثبتی در منطقه باشیم و کارهای خیر خوبیا نجام شود.

گفتگو : نورمحمد دانشمند

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر