c_300_250_16777215_10_images_photo_2022-04-30_15-48-50.jpg

 

ترکمن سسی - خیر درختکار گلستانی با خوشحالی می گوید: " احساس غرور کردم ، نوجوانان و دانش آموزان و آینده سازان ایران زمین ، خودجوش بیل از دستم گرفتند و به آینده خیلی امیدوار شدم زحماتمان جواب داد. "


عبدالمجید زیتونلی خیر درختکار اهل روستای قورچای ، همچنین همزمان با آخرین جمعه ماه رمضان و روز قدس از خرید یک موتور پمپ شش اینجی به ارزش ۶۵ میلیون تومان جهت آبیاری درختان چنار و توت همراه با یک کیلومتر لوله نخدار خبر می دهد.
 
حرکتی که این دوستدار طبیعت در مسیر ترویج و توسعه درختکار آغاز کرده اگر با همت و اشتیاق نوجوانان و جوانان منطقه تداوم یابد می توان به گسترش درختکاری در منطقه خیلی امیدوار بود. چیزی که برای ترکمن صحرا بویژه در نیمه شمالی گلستان بسیار محسوس است.

وقتی کاری پسندیده فرهنگ سازی و در میان اقشار مختلف مردمی بویژه نوجوانان و آینده سازان جامعه نهادینه شود به سرعت رشد می کند و پوشش مداوم فعالیت های این خیر درختکار در این رسانه نیز در این راستاست.

خبرنگار: مسعود کاظمی

دیدگاه‌ها  

0 #1 یونس 1401-08-07 13:29
خیر درختکار و دوستدار طبیعت، مهندس زیتونلی از چهره های مردمی منطقه ترکمن صحراست. حرکتی که وی از چند سال پیش آغاز کرده انصافا کار ارزشمندی است. غرس بیش از چهار هزار نهال اطراف روستای قورچای از توابع آزادشهر یک نمونه و الگویی برای اقدام مشابه توسط دوستداران درختکاری در سایر روستاهای اطراف بود.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر