c_300_250_16777215_10_images_23445.png

 

ترکمن سسی - معاون امدادونجات جمعیت هلال‌احمر گلستان گفت: ظهر امروز بر اثر واژگونی یک دستگاه پژو ۴۰۵ در گالیکش یکی از سرنشینان خودرو جان خود را از دست داد.


به گزارش روز چهارشنبه ترکمن سسی از روابط‌عمومی جمعیت هلال‌احمر گلستان، رضا حاجیلری با اعلام این خبر گفت: ساعت ۱۳:۱۵ امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت، نجاتگران پایگاه سه راهی گالیکش با گزارش واژگونی پژو ۴۰۵ در شهر گالیکش اعزام شدند.
معاون امدادونجات جمعیت هلال‌احمر گلستان با اشاره به اینکه گزارش این حادثه را اورژانس به مرکز ۱۱۲ اعلام کرده است افزود: این خودرو ۳ سرنشین داشت که یکی از آن‌ها در صحنه جان‌باخت و دو نفر دیگر مصدوم شدند.
وی با اشاره به اینکه نیروهای عملیاتی با آمبولانس و خودروی نجات اعزام شدند گفت: نجاتگران مصدومین را که هر دو در خودرو محبوس شده بود رهاسازی کردند.
حاجیلری با بیان اینکه جان‌باخته تحویل عوامل انتظامی حاضر در صحنه شد خاطرنشان کرد: عوامل امدادی یکی از مصدومین را به مرکز درمانی انتقال دادند و مصدوم دیگر را هم اورژانس انتقال داد.
وی با اشاره به وضعیت جوی گفت: در هنگام بارندگی جاده‌ها لغزنده شده و احتمال تصادف خودروها وجود دارد، به رانندگان توصیه می‌شود جوانب احتیاط را نگه دارند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر