c_300_250_16777215_10_images_947_23444.jpeg

 

ترکمن سسی -عبدالرحمن اونق، نویسنده پیش‌کسوت ترکمن و عضو انجمن نویسندگان کودک و نوجوان، چندی است به صورت داوطلبانه فعالیت‌های ترویج کتاب‌خوانی را انجام می‌دهد.


کانال انجمن نویسندگان کودک و نوجوان نوشت: اونق از سال ۱۳۹۵ تا کنون با هماهنگی آموزش و پرورش و انجمن نویسندگان کودک و نوجوان به شهرهای بسیاری در گلستان و خراسان شمالی از جمله گنبدکاووس، بندرترکمن و گمیشان سفر کرده و در مدارس برای دانش‌آموزان برنامه کتابخوانی اجرا کرده است،

او از دبیران خواسته تا خلاصه‌نویسی‌های دانش‌آموزان در زنگ انشا را برایش بفرستند و در نهایت دانش‌آموزان مستعد در زمینه نویسندگی را به کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرشان معرفی کرده است.

اونق همچنین با سفر به مناطق محروم و اهدای کتاب سعی در تجهیز کتاب‌خانه‌های خصوصی روستایی دارد. از جمله این مناطق می‌توان به منطقه مرزی جرگلان اشاره کرد. او در این سفرها بخشی از کتاب‌های اهدایی انجمن نویسندگان کودک و نوجوان را نیز با خود همراه کرده است.

این عضو انجمن نویسندگان کودک و نوجوان قصد دارد در آینده با سفر به روستاهای استان خراسان جنوبی، سفرهای مروجانه خود را ادامه دهد.

 

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر