c_300_250_16777215_10_images_2m_d8641582-ae79-4649-a7f1-ba703f108685.jpeg

 


ترکمن سسی - دبیر پنجمین کنگره فرهنگ عاشورایی در آئین، زبان و ادبیات ترکمن گفت: ظلم ستیزی، واقعه عاشورا، شخصیت حضرت حسین (رض) و امر به معروف و نهی از منکر، محورهای این کنگره می باشد.

 

به گزارش خبرنگار ما، اراز محمد خرمالی در نشست خبری گفت: پنجمین کنگره فرهنگ عاشورایی در آئین، زبان و ادبیات ترکمن در محورهای ظلم ستیزی، واقعه عاشورا، شخصیت حضرت حسین (رض) و امر به معروف و نهی از منکر با بررسی اشعار مختومقلی فراغی برگزار می شود.
دبیر پنجمین کنگره فرهنگ عاشورایی در آئین، زبان و ادبیات ترکمن افزود: علاقمندان می توانند آثار خود را تا مورخ ۳۱ مرداد از طریق ایتا و یا تلگرام به شماره ۰۹۱۱۲۷۰۰۷۴۹ ارسال کنند.
خرمالی خاطر نشان کرد: آثار ارسالی در سه بخش شعر، مقاله و ( نقاشی، نیز در دو رده سنی کودکان و نوجوانان و زیر ۱۶ سال) می تواند باشد.
وی یادآور شد: اختتامیه این مراسم با معرفی و تقدیر از برگزیدگان هر بخش، روز پنج شنبه هشتم شهریور ۱۴۰۳ از ساعت ۱۶ الی ۱۸ ، در سالن همایش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گنبدکاووس برگزار خواهد شد.

خبرنگار : رستم جرجانی

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر