c_300_250_16777215_10_images_2m_86963b51-f94a-4bea-acb4-61215396f66d.jpeg

 

ترکمن سسی - مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان علی آباد کتول گفت: تصاویر ۷۶ شهید دانش آموز شهرستان علی آباد کتول، ترمیم و بازآفرینی شد.


به گزارش خبرنگار اقتصاد گلستان، حبیبه مزجی در نشست خبری گفت: در باشگاه فن آوری و هوش مصنوعی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان علی آباد کتول، تصاویر ۷۶ شهید دانش آموز شهرستان را که به واسطه گذرزمان فرسوده شده بود ترمیم، رنگی، بازآفرینی و متحرک گردید.
وی همچنین افزود: تصاویر بازآفرینی شده، پس از رونمایی در حسینیه تخصصی کودک و نوجوان شهرستان، در اختیار خانواده ها قرار گرفت.
مدیر کانون پرورش فکری علی آباد کتول همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به راه اندازی نخستین حسینیه تخصصی کودک و نوجوان کشور در علی آباد کتول، گفت: تمام فعالیت های این حسینیه توسط خود کودکان و نوجوانان انجام می شود.
مزجی گفت: بنا بر حدیث شریف پیامبر اکرم (ص) که می فرمایند، "من در میان شما دو امانت گرانبهای کتاب الله و عترتم را به یادگار می گذارم"، ما با مبنا قرار دادن قرآن و عترت پیامبر (ص) برای آشنایی و استفاده کودکان و نوجوانان، داستان های قرآنی مربوط به حیوانات را در اختیار آنها قرار دادیم.
وی افزود: در این حسینیه کودکان و نوجوانان با استفاده از نرم افزار با یاران امام حسین (ع) و دشمنان آن حضرت نیز آشنا می شوند.

✍ رستم جرجانی/ خبرنگار
🗓 ۱۳ مرداد ۱۴۰۳

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر