c_300_250_16777215_10_images_63189.jpg

ترکمن سسی - مدیر حوزه علمیه اهل سنت قره تپه گلستان گفت: انتخاب متفکرانه ، عاقلانه و حضور حداکثری واجدین شرایط رای در انتخابات 29 اردیبهشت ، امنیت جامعه و استان را در پی خواهد داشت.

به گزارش ترکمن سسی ،حاج اخوند عبدالجبار میرابی عصر پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: حضور گسترده در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا شکرانه نعمت حق انتخاب است.
این روحانی اهل سنت ادامه داد: یکی از موهبت های الهی که در اختیار مردم ایران قرار دارد، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و از هدیه های بزرگ به این ملت حق انتخاب مسئولان کشوری و منطقه ای است.
وی اضافه کرد: اینکه مردم به تشخیص خود اصلح ترین را انتخاب می کنند یک موهبت بزرگ بوده که در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حاصل شده است.
مدیر حوزه علمیه قره تپه در شمال غربی گلستان گفت: باید با انتخاب اصلح و حضور پرشور و حداکثری وظیفه خود را در قبال هدیه الهی 'حق انتخاب' انجام دهیم و با اتحاد و همدلی نقشه های دشمن را نقش بر آب کنیم.
وی شرکت در انتخابات را به عنوان حق و یک تکلیف شرعی برای تمام مردم ایران اعم از شیعه و سنی دانست وافزود: به تمام مردم اعلام می کنم که وظیفه همه ما این بوده که در انتخابات شرکت نماییم.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر