c_300_250_16777215_10_images_77541.jpg

 

ترکمن سسی : نورمحمد دانشمند - با نزدیک تر شدن به روز جمعه ۲۸ خردادماه سال ۱۴۰۰ ، زمان برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراها، تحرکات و فعالیت های کاندیداها ، هواداران کاندیداها و فعالان انتخاباتی در گنبدکاووس شتاب بیشتری گرفته است.



طی هفته های اخیر کاندیداهای ششمین دوره شورای شهر گنبدکاووس با سلیقه ها و دیدگاه های مختلف هم اندیشی ها و جلسات مختلفی برگزار کرده اند و از دو روز گذشته با آغاز زمان تبلیغات رسمی، تحرکات آنها دوچندان شده است.

علیرغم اینکه با در نظر گرفتن تمام شرایط کنونی از سوی دلسوزان‌مردم درباره میزان مشارکت مردمی در این دوره از انتخابات نگرانی هایی مطرح بوده است اما انتخابات شوراها به عنوان پارلمان‌محلی در شهر گنبدکاووس همواره حساسیت ها و رقابت های خاص خود را داشته است.

طی هفته های اخیر فعالان انتخاباتی گنبدی نیز تحرکات خود را داشته اند و اخیرا با حمایت گروهی از این فعالان پس از بررسی ها و رایزنی ها با کاندیداها ، در آستانه آغاز زمان تبلیغات رسمی کاندیداها  در گنبد کاووس از ائتلافی موسوم به ائتلاف ۷ گنبد رونمایی شده است.

در واقع همانگونه که در انتخابات پیشین شوراها نیز مسبوق به سابقه است ، رسیدن به ائتلاف ها و معرفی تعدادی از کاندیداهای هم فکر در قالب یک ائتلاف در انتخابات شوراها می تواند به تقویت شور انتخاباتی کمک کند و از برخی جنبه ها مفید باشد و شرایط آرمانی آن است که این حرکت همگرایی حاوی فاکتور شعور انتخاباتی و منطق پذیر نیز باشد و کاندیداهای شایسته و توانمند از همه بخش های شهر در آن نماینده داشته باشند.

به عبارت دیگر در سال ۱۴۰۰ و با رشد شعور سیاسی مردم ، در این دوره از انتخابات پارلمان‌محلی به نظر می رسد شهروندان فهیم گنبدی عمدتا به بهره گیری از ظرفیت های همه شایستگان شهر در مدیریت شهری و گذر از تعصب های قومی و گرایش به تخصص گرایی و شایسته سالاری تمایل دارند و هرچه ائتلاف به این نگاه و این تفکر نزدیک تر باشد میزان اقبال عمومی به آن بیشتر خواهد بود.

در پایان‌امید است تلاش های صادقانه تمامی کاندیداهای شورای شهر گنبدکاووس و نیز دلسوزی، همت و زحمات چند ماهه همه فعالان انتخاباتی با حضور آگاهانه مردمی در روز انتخابات به انتخاب شایسته ترین کاندیداها منتهی شود و شهر گنبدکاووس در مسیر رشد و توسعه چهار سال آتی خوشی را تجربه بکند.

یادداشت مدیر ترکمن سسی

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر