c_300_250_16777215_10_images_photo_2022-05-03_18-00-33.jpg

 

ترکمن سسی - درگیری چند تن از جوانان در اطراف روستای یلمه سالیان و اتحاد بخش وشمگیر شهرستان آق قلا از پنج شنبه شب گذشته موجب دل نگرانی شده است.


حامد دلیجه در کانال آرتا نیوز نوشت: ابتدا باید به این نکته باید توجه داشت که اقتدار مسئولان امنیتی و انتظامی استان به حدی است که می توانند براحتی این مسئله تلخ روستای یلمه سالیان را فیصله بدهند و جای تردیدی در این خصوص نیست.
بنظرم با توجه به رخداد های چند روز اخیر و فوت یکی از مجروحین حادثه، وضعیت را بسیار پیچیده نموده است که جهت کاهش و یا فروکش نمودن این التهاب زمان مهم ترین فاکتور را بازی می کند.
رسیدگی سریع و دقیق قضایی و محاکمه عاملان این حادثه می‌تواند آرامش با ثباتی را به منطقه فراهم نماید.
تاخیر در فرایند رسیدگی ممکن است آتش خاکستر را سریعتر از آنچه که تصور نماییم شعله ور نمایند و ریشه کدورت و نفاق را عمیق تر نماید.
نکته حائز اهمیت دیگر ، نقش افراد و معتمدین مورد وثوق طرفین است که بهرمندی از پتانسیل های آنان بسیاری از کدورت ها را مرتفع مینماید.
اطلاع رسانی به موقع و شفاف از مراحل عملیات از طریق رسانه های محلی مورد اطمینان مردم نه رسانه های وابسته راه نفوذ افراد شبه رسانه بیگانه را مسدود خواهد کرد تازمانی پل ارتباطی مستحکمی بین مسیولین و رسانه های مردمی ایجاد نشود مسلما مردم اخبار مورد نظر را طریق بیگانه گان بر اساس خبر های کذب و‌ ضد و‌ نقیض دریافت خواهند کرد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر