c_300_250_16777215_10_images_94080.jpg

 

ترکمن سسی : مهران دالوندی - چند روز پیش صبح داشتیم می رفتیم به مدرسه که به چهار راه رسیدیم. چراغ قرمز بود ایستادیم . چقدر شلوغ بود!!



البته خدا را شکر آن روز چراغ راهنمایی خراب نبود و به چشمک زن تبدیل نشده بود. توی همین فکرها بودم که چراغ سبز شد و ما حرکت کردیم که ناگهان یک ماشین شاسی بلند (SUV )از جهت چراغ قرمز آمد و مثل فشنگ از جلوی ما رد شد.دندان هایم عرق کرد . با خودم گفتم: دیوانه خانه است.شانس آوردیم که آرام می رفتیم .چون من که اصلا ندیده بودمش و اگر کمی تند تر می رفتم ،الان توی کشوی سردخانه بودم و وضعیت بچه هایم که پشت بودند هم معلوم نبود.البته این نوع عبور از چراغ قرمز قبلا هم توسط برخی افراد چندین بار اتفاق افتاده بود که خودم مشاهده ی میدانی کرده بودم .

به قول کارکتر فریدون در سریال خوشنام که می گفت :«آن بیرون بیمارستان روانی بخاطر یک سپر به سپر شدن آن همه سر و صدا و...،داخل ایجا همه آرام و ساکت.»

نمی دانم چرا وقتی هوا بارندگی می شود یک عده سرعت خودروی خویش را بیشتر می کنند؟!!

قوانین را کمتر رعایت کرده و ترافیک وحشتناک تر از همیشه میشود.اینکه وضعیت فلش پوینت در جامعه جاری و ساری است و مردم بسیار افسرده ،عصبانی و در حال انفجار هستند، درست . تورم افسارگسیخته و فشارهای اجتماعی و...برخی را واقعا روان رنجور و روان نژند کرده است ،درست.

ولی خوب کمی کنترل خشم هم می تواند وضعیت مردم را از این بدتر نکند.کمی رعایت حال دیگران و پرهیز از عجله می تواند وضعیت ترافیک دیوانه وار شهرستان گنبد را بهتر کند.

وضعیت ترافیک شهرستان گنبد در روز های بارندگی اسفناک است که اگر حل نشود ،مشکلات شهر نشینی را تصاعدی بالاتر می برد . آبگرفتگی ها هم که قوز بالا قوز می باشد.

بنابراین برازنده است که در اسرع وقت این نوع مشکلات شهری حل شود تا با اعصاب و روان مردم بیشتر از این بازی نشود.


✍️مهران دالوندی

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر