c_300_250_16777215_10_images_2m_5731242.jpg

 

ترکمن سسی - بهرام جرجانی - هشت سال دفاع مقدس، کارزاری عظیم بود که به همت جوانان رشید ایران اسلامی و همه اقشار و آحاد جامعه و  تقدیم هزاران شهید و جانباز سرفراز، با پیروزی غرورآفرین و کسب تجارب میدانی برای نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به بار نشست و کشور و انقلاب را در مسیری قرار داد تا امروز مایه مباهات مسلمین و امید مستضعفین جهان باشد.

بسم الله الرحمن الرحیم

وَالَّذِینَ جَاهَدُوا فِینَا لَنَهْدِیَنَّهُمْ سُبُلَنَا ۚ وَإِنَّ اللَّهَ لَمَعَ الْمُحْسِنِینَ (آیه ۶۹ سوره عنکبوت)
هشت سال دفاع مقدس، کارزاری عظیم بود که به همت جوانان رشید ایران اسلامی و همه اقشار و آحاد جامعه و  تقدیم هزاران شهید و جانباز سرفراز، با پیروزی غرورآفرین و کسب تجارب میدانی برای نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به بار نشست و کشور و انقلاب را در مسیری قرار داد تا امروز مایه مباهات مسلمین و امید مستضعفین جهان باشد.
بی شک، دفاع مقدس عامل احیا کننده خودباوری مردمی بود که  با اعتماد به نفس، تار و پود اسارت وابستگی را گسستند و با تلاش و همت، قطار پيشرفت و توسعه ايران اسلامي را بواسطه نهضت تولید علم شدت بخشیدند و قله های رفیع علم و دانش را فتح نموده تا شاهد عزّت و عظمت کشورشان باشند .
تقارن این ایام با بهار تحصیلی تقارن بسیار مبارکی است از این حیث که جنگ ما گنج بود همانطور که پیر فرزانه و رهبر کبیر انقلاب(ره)فرمودند: "جنگ و جبهه دانشگاهی بود انسان ساز"  انسان هایی که ره صد ساله را در این دانشگاه، یک شبه طی کردند.

قطع به یقین جنگ و دفاع همچنان باقی است،  جنگ با استکبارجهانی در هر جای این کره خاکی و دفاع از مظلوم در هر نقطه از این عالم هستی وظیفه اصلی و فراموش نشدنی ما است، امروز محور مقاومت، محور وحدت جهان اسلام است که نباید بگذاریم این وحدت کمرنگ شود.

ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس، ازدرگاه خداوند متعال و ارواح طیبه شهیدان از صدر اسلام تا کنون اولا طول عمر باعزت با موفقیت روزافزون برای  حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) عزیز و ثانیا سلامتی، عاقبت به خیری  را برای همه ملت عزیز ایران عاجزانه مسئلت می نمایم.

بهرام جرجانی
رئیس هیئت دوچرخه سواری شهرستان بندرترکمن و عضو مجمع دوچرخه سواری استان

 

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر