c_300_250_16777215_10_images_76965.jpg

 

گرگان : ترکمن سسی - رئیس گروه پیش بینی هواشناسی گلستان گفت: دومین هفته سال جدید در گلستان با بارش باران و کاهش 10 تا 12 درجه ای دمای هوا همراه است.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، محمود محمد قلی پور رئیس گروه پیش بینی هواشناسی گلستان در نشست پیش آگاهی و کمیته بحران هواشناسی استان که عصر امروز پنج شنبه با حضور نوربخش داداشی مدیر کل برگزار شد با اعلام خبر فوق افزود: از ساعات بعدازظهر شنبه 7 ام فروردین نفوذ تدریجی امواج سرد و بارشی به استان را خواهیم داشت که مخاطرات ناشی از آن بصورت  بارندگی ،ریزش برف در  نواحی کوهستانی، رعدوبرق ،پدیده مه غلیظ، کاهش محسوس دما( 10 تا 12درجه سلسیوس) و گاهی وزش باد شدید در استان ظاهر شده و تا روز دوشنبه   09/01/1400در استان ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: اثرات آن با آبگرفتگی برخی معابر،  اختلال در تردد جاده های کوهستانی و خسارت به سازه های با استحکام پایین را به همراه خواهد داشت.

در این جلسه پس از بحث و گفتگوی کارشناسی داداشی مدیر کل استان مقرر نمود تا مراتب با صدور هشدار نارنجی شماره 1- 1400/01/5 به مدیریت بحران' هلال احمر و دیگر دستگاههای خدمت رسان و عموم مردم اطلاع شود تا تمهیدات پیشگیرانه لازم صورت پذیرد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر