c_300_250_16777215_10_images_76971.jpg


گنبدکاووس : ترکمن سسی - روابط عمومی دفتر امام جمعه گنبد کاووس شایعه دخالت حجت الاسلام محمود ترابی امام جمعه گنبدکاووس در پرونده متهم حادثه روستای عرب سرنگ را تکذیب کرد.

 

در پی انتشار این خبر در فضای مجازی روابط عمومی دفتر حجت الاسلام محمود ترابی در بیانیه ای با اشاره به اینکه همانطور که در مواضع ایشان بارها منتشر شده،قانون معیار اصلی رسیدگی به این موضوع است و ایشان هر گونه اقدام خارج از روند رسیدگی قانونی به این موضوع به نفع شخص و یا هر گروهی را تکذیب کردند.

متاسفانه عده ای با انتشار شایعات سعی در ایجاد تنش و ناآرامی دارند. از مردم عزیز و هوشیار گنبدکاووس خواهانیم که به اخبار بدون منبع و شایعات فضای مجازی توجه نکنند و اخبار مربوط به امامت جمعه را از طریق روابط عمومی و یا خبرگزاری های معتبر دنبال کنند.
روابط عمومی دفتر امام جمعه گنبدکاووس

در روزهای اخیر در پی انتشار مطلبی خلاف واقع با مضمون دخالت امام جمعه گنبدکاووس در آزادی متهم حادثه تعرض به دو دختر بچه در روستای «عرب سرنک»، روابط عمومی دفتر امام جمعه گنبدکاووس این خبر را تکذیب کرد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر