c_300_250_16777215_10_images_96011.jpg

 

ترکمن سسی - در سی و سومین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی( ره ) بنیان گذار جمهوری اسلامی، تعدادی از علمای اهل سنت گلستان با بیان برخی ویژگی های شخصیتی امام راحل ، تفکر وحدت امت اسلامی را یادگاری ارزشمند از آن شخصیت ارزشمند عنوان کردند.


مراد محمد آخوند کسلخه امام جمعه روستای قره ماخر شهرستان گنبدکاووس:
امام خمینی (ره) با انقلاب اسلامی ایران که برگرفته از آیات قرآن کریم است ، اسلام را احیا کرد. امروز باید قدردان انقلاب باشیم.


آخوند عبدالرحمان محمدی ، امام جمعه مسجد خوجه احمد یسوی محله همت آباد گرگان:
امام خمینی (ره) دنیای اسلام را بیدار کرد و بین مسلمانان وحدت به وجود آورد. امروز لازم است از اندیشه های امام خمینی (ره) و مجاهدت های ایشان بهره مند شویم.


آخوند عبدالجبار میرابی ، امام جمعه روستای قره تپه شهرستان بندرترکمن:
امام خمینی (ره) جهاد تبیین انقلاب اسلامی را با دیستان خالی و با روشنگری آغاز کرده و مردم را آگاه کردند.دین شناسی ، معرفت شناسی و دشمن شناسی از سیره هایی بود که امام خمینی (ره) برای ما به ارمغان آورد.


حاج آخوند مدد آقا هوشمند ، امام جمعه شهر مرزی اینچه برون:
چون انقلاب امام خمینی (ره) قیام الهی و اسلامی برگرفته از قرآن کریم بود ، تحول شگرفی در دنیا پدید آورد.انقلاب اسلامی و نظام مقدس کشورمان با عنایت خداوند متعال و با رهبری امام خمینی (ره) و با اتحاد و همدلی مردم به پیروزی رسید. خدمات و تاثیرات انقلاب به برکت امام خمینی (ره) می باشد و لازم است قدردان این نعمت بزرگ باشیم.


آخوند یوسف غراوی ، امام جمعه شهرستان مراوه تپه:
حضرت امام خمینی (ره) وظیفه هر فردی را شناساندن اسلام راستین و تبلیغ اسلام و گسترش آن به ملت های جهان می دانست.


آخوند احمد طاطاری ، امام جماعت روستای کوچک نظرخانی شهرستان علی آباد کتول:
حضرت امام خمینی (ره) با تلاش فراوان و علم وافری که داشتند نه تنها در علوم معنویات باکه در اجتماعات و بین مردم نیز امین و بزرگ بودند. حضرت امام خمینی (ره) به خاطر امنیت و آسایش مردم از جان خود مایه گذاشتند.


آخوند محمد مهدی کرامتی فر، مدرس و کارشناس علوم دینی از شهرستان بندرترکمن:
حضرت امام خمینی (ره) با پی ریزی حکومتی مبتنی بر اسلام تحولات شگرفی را فراتر از جغرافیای ایران در سطح منطقه بلکه در در فراسوی آن رقم زدند. حضرت امام خمینی (ره) با یک عمر مجاهدت خستگی ناپذیر ، نظام مقدس جمهوری اسلامی را بر مبنای اسلام ناب محمدی (ص) بنیان نهادند و به عنوان الگو به جهانیان معرفی کردند.


آخوند کمال غراوی ، مدرس مدرسه علوم دینی روستای سارلی مختوم شهرستان گنبدکاووس:
انقلاب اسلامی بر اساس حقانیت نهضت حضرت امام خمینی (ره) که مبتنی بر خدایی بودن آن است، به پیروزی رسید و استمرار دارد.


آخوند محمد دبیری ، مبلغ تقریبی اهل سنت:
امام خمینی (ره) یک شخصیت برتر و برجسته دینی و مذهبی بود. وحدت و همراهی تمام اقشار مختلف جامعه ، دلیل اصلی پیروزی نهضت امام خمینی ( ره) و ماندگاری آن تا به امروز است.


آخوند داوود بلکفه ، کارشناس فرق و مذاهب:
اندیشه امام خمینی (ره) الهام گرفته از اصول مترقی و متعالی کتاب آسمانی ، قرآن مجید است. حضرت امام خمینی (ره) منادی وحدت عملی و وحدت کلمه در جهان اسلام بودند.


آخوند یحیی قاری رایگان ، امام جماعت شهر سیجوال:
دعوت عموم مسلمانان جهان به وحدت و همدلی ، خصلت شاخص حضرت امام خمینی (ره) بود. امام خمینی (ره) راحل تاکید داشتند که تداوم راه انبیاء و پیامبران الهی از نتایج و ثمره وحدت به دست می آید.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر