c_300_250_16777215_10_images_photo_2022-06-22_14-22-56.jpg

 


ترکمن سسی - مدیر کل بنیاد مسکن گلستان گفت: با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک گلستان و برابر ابلاغیه امسال مرکز، اسناد مالکیت دفترچه ای روستائیان در قالب یک طرح به سند تک برگی و دارای شناسه الکترونیکی تبدیل می شود.


به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن گلستان،  سید محمد حسینی در جلسه اجرای طرح تبدیل اسناد مالکیت دفترچه ای به اسناد تک برگی اظهار کرد: بنیاد مسکن استان تاکنون با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک از ۲۲۸ هزار واحد مسکونی در یکهزار روستا، بیش از ۱۰۰ هزار جلد سند مالکیت در روستاهای اصلاحات ارضی که امکان صدور سند وجود داشت، صادر صادر نموده است.

وی تصریح کرد: از این تعداد بیش از ۷۰ هزار جلد سند مالکیت طبق قوانین قبلی دفترچه ای و بیش از ۳۰ هزار جلد سند مالکیت بصورت تک برگ صادر شده است.

مدیر کل بنیاد مسکن گلستان خاطرنشان کرد: با توجه به قانون بودجه سال ۱۴۰۱ الزام قانون حدنگار و ابلاغیه مرکز به بنیاد مسکن قرار است اسناد دفترچه ای به سند تک برگی و داری شناسه الکترونیکی تبدیل شود.

وی ادامه داد: در جلسه مشترک امروز با اداره کل ثبت اسناد و املاک گلستان قرار شد این طرح از روستاهایی که استقبال شده و درخواست سند تک برگی کنند با همکاری دهیاران اغاز شود و برای صرفه جویی در وقت و هزینه مردم روستا با توجه به شرایط سخت اقتصادی ما وارد روستاها شویم.

حسینی گفت: این دفترچه ها جمع آوری شده و در یک بازده زمانی مناسب تک برگی و دارای شناسه الکترونیکی خواهد شد و اولویت ما با اسناد تک برگی که شناسه الکترونیکی ندارند خواهد بود.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر