c_300_250_16777215_10_images_photo_2022-06-22_19-50-43.jpg

 

ترکمن سسی - رییس مرکز فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی گلستان گفت: در اثر واژگونی یک وانت مزدا در سه راهی هوتن در شمال شرق گلستان 3 نفر فوت و چندین نفر سرنشین مصدوم شدند.


سرهنگ‌ علی عبدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این خودرو حامل ۱۴ سرنشین (کارگران فصلی و راننده) بود که در سه راهی هوتن نرسیده به روستای چات واژگون شد.
وی بیان کرد: در این سانحه سه نفر جان خود را از دست دادند.

رییس مرکز فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی گلستان گفت: حادثه واژگونی مزدا وانت در مسیر مراوه تپه - گنبدکاووس، سه راهی هوتن ، دارای ۱۸ مصدوم بوده و هشت کد اورژانس ۱۱۵، سه کد هلال احمر و یک‌ فروند بالگرد هوایی اورژانس به منطقه اعزام شدند.

محمدجواد مقسمی به خبرنگار ایرنا اظهارداشت: این حادثه دارای چندین مصدوم بود که هفت مصدوم به بیمارستان‌ شهید مطهری و پنج مصدوم نیز به بیمارستان تامین اجتماعی گنبدکاووس منتقل شدند.

وی تصریح کرد: یک مصدوم به درمانگاه کرند، ۲ مصدوم به بیمارستان علوی مراوه تپه و یک مصدوم دیگر به بیمارستان پیامبر اعظم (ص) اعزام شدند.

مقسمی افزود: ۲ مورد فوتی سر صحنه به ۱۱۰ تحویل داده شد و سه مورد فوتی و ۲ مصدوم نیز با بالگرد اعزام شدند.

این حادثه ناگوار حوالی ظهر امروز چهارشنبه ۱ تیر ۱۴۰۱ رخ داده است.


 

 

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر