c_300_250_16777215_10_images_99057.jpg

 


گنبدکاووس : ترکمن سسی - مدیر حوزه عملیه قره ماخر بخش داشلی‌برون گنبدکاووس گفت: امام حسین(ع) برای مبارزه با ظلم و فساد و اصلاح امت و احیای سنت نبوی قیام کرد و به‌همین دلیل فقط متعلق به شیعیان نیست.


به گزارش ایرنا، آخوند مراد کسلخه روز پنجشنبه در همایش قیام امام حسین(ع) از دیدگاه اهل سنت در روستای سارلی مختوم گنبدکاووس اظهارداشت: بر اساس احادیث نقل شده از رسول اکرم(ص) فضایل امام حسین(ع) بسیار زیاد است و قیام در مقابل ظلم و فساد حاکمان آن زمان از جمله این فضایل به حساب می‌آید که باید همگان از آن الگو بگیرند.
وی از مسلمانان خواست فرزندان خود را از کودکی با فضایل ائمه اطهار از جمله امام حسین(ع) آشنا کنند تا در بزرگسالی با الگوی‌گیری از این فضایل در مقابل ظلم و جور زمانه ایستادگی داشته باشند.

این روحانی اهل سنت گلستان گفت: فردی که به کشته شدن امام حسین(ع) و یاران‌شان راضی باشد ملعون و از دایره دین اسلام خارج است چرا که به فرموده رسول اکرم(ص) خداوند آن کسانی را که به این بزرگوار محبت دارند، دوست خواهد داشت.
آخوند کسلخه از مومنان خواست با تبعیت از امام حسین(ع) در سایه وحدت و همدلی قدر یکدیگر را دانسته و به مقدسات هم احترام بگذارند تا با حمایت رهبر معظم انقلاب در مقابل استکبار جهانی به پیروزی برسیم.
وی با اشاره به تلاش دشمنان اسلام برای ایجاد تفرقه میان مومنان، خواستار هوشیاری و بیداری مردم از جمله علما شد و گفت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی با وجود فشارهای تحریم، ملت ایران در دورترین نقاط از خدمات مختلف درمانی، آب، برق، تلفن، راه‌های آسفالته و مساجد برخوردار شدند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر