c_300_250_16777215_10_images_10133.jpg

 


بندرترکمن- امام جمعه اهل سنت بندرترکمن گفت: امام رضا (ع) محبوب و مورد احترام همه مسلمانان اعم از شیعه و سنی است و به گروه و یا مذهب خاصی تعلق ندارد.


آخوند عبدالرحمن کر در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: امام رضا (ع) محبوب و مورد احترام همه مسلمانان اعم از شیعه و سنی بوده و به گروه و یا مذهب خاصی تعلق ندارد.
امام جمعه اهل سنت بندرترکمن افزود: اهل سنت ارادت خاصی به فرزندان و اهل بیت پیامبر گرامی اسلام (ص) دارند و امام رضا (ع) هم که نوه پیامبر است مورد احترام ویژه اهل سنت است.
وی اضافه کرد: در کتاب دینی اهل سنت روایت شده است که بزرگان دین بر مزار مطهر امام رضا (ع) می‌رفتند و از خداوند درخواست می‌کردند به حرمت امام رضا (ع) مشکلات آنها را حل و حوائج آنها را برآورده کند و دعاهای آنها اجابت می‌شد.
آخوند کر افزود: امام رضا (ع) در بین اهل سنت از جایگاه و منزلت بالایی برخوردار است و با نام گذاری فرزندان خود به نام مبارک رضا (ع) و رفتن به زیارت ایشان محبت و ارادت خود را به ثامن‌الحجج ابراز می‌کنند.
امام جمعه اهل سنت شهرستان بندرترکمن گفت: همه فرزندان رسول اکرم و به طور ویژه امام رضا (ع) از جایگاه علمی بالایی برخوردار هستند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر