c_300_250_16777215_10_images_10290.jpg

 


ترکمن سسی – استاندار گلستان گفت: لایروبی کانال آشوراده در پروژه علاج بخشی خلیج گرگان ۳۸ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و البته به نظر می رسد باید عمق یک و نیم متری این لایروبی افزایش پیدا کند.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی ، علی محمد زنگانه شامگاه شنبه در جلسه پروژه های قرارگاه خاتم الانبیا در استان، با اشاره به تاثیر فعالیت هلدینگ ها و شرکت های بزرگ سرمایه گذاری در استان اظهار کرد: حضور قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در گلستان زمینه تسریع در توسعه و پیشرفت استان را فراهم می آورد و حمایت های لازم از این قرارگاه صورت می‌گیرد.
زنگانه تصریح کرد : لایروبی کانال آشوراده در پروژه علاج بخشی خلیج گرگان ۳۸ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تحقق این مهم در بهبود کیفیت آب موجود در خلیج، تردد شناورها و زمینه سازی سرمایه گذاری و فعالیت های اقتصادی در منطقه بسیار موثر است.

 وی افزود :پروژه سد نرماب یک پروژه پر اهمیت برای استان است و خوشبختانه تا کنون ۹۹ درصد بدنه سد و تاسیسات آن اجرا شده است و تلاش داریم با پرداخت مطالبات قرارگاه زمینه اجرای باقی قسمت های سد را فراهم آوریم.
 استاندار گلستان تاکید کرد : طرح آبرسانی امام حسن مجتبی (ع) که با تلاش بسیج سازندگی و قرارگاه خاتم الانبیا در حال اجراست و تلاش دارد آبرسانی به ۴۳۲ روستا را محور اقدامات خود قرار دهد ، طرحی ارزشمند است که رضایتمندی مردم مناطق محروم را به همراه دارد.
زنگانه تاکید کرد: زهکشی اراضی کشاورزی برای استان از اهمیت بالایی برخوردار است که در سفر ریاست محترم جمهور به گلستان هزار میلیارد تومان مصوبه برای آن اخذ شد و تلاش داریم با پرداخت مطالبات قرارگاه زمینه تسریع در اجرای این پروژه را فراهم آوریم.
 

دیدگاه‌ها  

0 #1 محمدامین 1401-08-08 09:55
دریای خزر روز به روز پسروی داره و آثار و نشانه های آن را به راحتی می توان در اسکله بندرترکمن دید. احداث ده ها سد بالادست رودخانه های متصل به این دریا و نیز خشکسالی های اخیر ، گرمایش زمین و ترک فعل هایی که برخی مدیران انجام دادن طی این سالها ... چشم انداز روشنی را به نمایش نمی گذارد. به هرحال آدمی به امید زنده است و همین مقدار تلاش مسئولین را هم قدر می نهیم. مدیران باید با توجه به شرایط موجود اکوسبستم خزر برای رونق اقتصادی مردم منطقه همت بکنند.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر