c_300_250_16777215_10_images_169658187.jpg

 

گرگان : ترکمن سسی - استاندار گلستان با اشاره به جذب ۱۰۰ درصدی اعتبار بودجه پیش‌بینی شده سال ۱۴۰۰ این استان گفت: هماهنگی دولت و مجلس برای ایجاد مهلت بیشتر برای جذب حداکثری بودجه توانست کمک بزرگی به تخصیص اعتبارات زیرساختی گلستان کند.


به گزارش ایرنا، علی‌محمد زنگانه عصر پنجشنبه در شورای برنامه‌ریزی و توسعه گلستان اظهار داشت: تمدید مهلت جذب اعتبارات بودجه سال ۱۴۰۰ توسط دولت و با همراهی مجلس، فرصتی مناسبی شد تا نهادهای اجرایی برای تامین حداکثری سهم اعتباری زمان داشته باشند.
وی گفت: حجم اعتبار برخی دستگاه‌های گلستان افزایش محسوسی داشت.
زنگانه در ادامه از حضور نیافتن تعدادی از مدیران کل اجرایی گلستان در جلسه گلایه کرد و گفت: غیبت غیرموجه مدیران پذیرفتنی نیست و برای مدیران غایب تصمیماتی اتخاذ خواهد شد.
وی گفت: شورای برنامه ریزی از جمله مهمترین ارکان ترسیم راهبرد برای توسعه گلستان است که باید به صورت منسجم‌ترین حالت ممکن برگزار شود.
استاندار گلستان گفت: تاکنون ۳۷ دستگاه گزارش ارزیابی عملکرد پنج ساله برنامه ششم خود را ارائه ندادند که این عملکرد باید ظرف یک هفته آینده ارائه شود .
وی گفت: بخشی از مدیران با شنیدن نام ارزیابی و برنامه دچار دلهره می‌شوند اما ارائه عملکرد دستگاه در یک قالب و چارچوب مشخص نباید امری سخت باشد.
زنگانه به اجرای طرح تحول و توانمندسازی اجتماع‌محور محلات ۲۰۲۰ گانه کشور با رویکرد اجتماع‌محور و توانمندسازی در تعدادی از شهرها و روستاهای گلستان اشاره کرد و اظهار داشت: باید در طرح بازآفرینی اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی محلات فقیرنشین، محروم، پرخطر و آسیب‌خیز حاشیه‌نشین، تلاش منسجم‌تری برای دستیابی به عدالت جامع شکل بگیرد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر