c_300_250_16777215_10_images_62379157.jpg

 


ترکمن سسی - مدیرعامل شرکت مخابرات گلستان از تغییر تعرفه تلفن ثابت در سطح استان خبر داد و گفت: تعرفه تلفن ثابت برای روستاهای گلستان بدون تغییر مانده است.


غلامعلی شهمرادی روز دوشنبه ۷ آذر در گفتگو با خبرنگاران، با اشاره به تغییر تعرفه تلفن ثابت در گلستان اظهار کرد: در واقع در این طرح افزایش تعرفه‌ای صورت نگرفته بلکه یک بسته پیشنهادی از سوی مخابرات ایران از مراجع ذی‌صلاح اخذ شده که بر اساس آن بسته، تغییری در میزان درآمد استحصال‌شده از مکالمات تلفن ثابت صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه حداقل این بسته پیشنهادی در گرگان ۱۵ هزار تومان و در سایر شهرها ۱۰ هزار تومان است، بیان کرد: تغییر تعرفه تلفن ثابت در روستاها بدون تغییر مانده و از آنجایی که میزان جمعیت شهری و روستایی گلستان به یکدیگر نزدیک هستند، می‌توان گفت برای نصف جمعیت استان گلستان هیچ تغییر نرخ مکالمه لحاظ نمی‌شود.

مدیرعامل شرکت مخابرات گلستان در پاسخ به پرسش برخی از مردم مبنی بر اینکه وقتی از خطوط تلفن ثابت استفاده نمی‌کنند چرا باید هزینه‌ای بپردازند، گفت: معمولاً نگهداری خطوط تلفن ثابت هزینه‌هایی در بر دارد لذا هم‌استانی‌ها در صورت استفاده و یا عدم استفاده از خطوط تلفن ثابت باید هزینه‌های نگهداری آن را بپردازند.

بسیاری از کاربران این موضوع را مطرح کرده اند که اگر مشترکین نخواهند از این بسته های پیشنهادی اجباری استفاده بکنند آیا مخابرات این بسته های ۱۵ هزار تومانی را غیر فعال می کند یا خیر؟ موضوعی که اگر این بسته ها صرفا پیشنهادی و نه اجباری است، بایستی مدیران مخابرات به آن پاسخ دهند.


دیدگاه‌ها  

0 #1 م. مرادی 1401-09-08 17:47
آقایان مسئول مردم را دریابید. ما مردم نجیب و صبوری داریم. اگر حقیقتا در پی خدمت به مردم هستید این راهش نیست. بکوشید تا باری از دوش مردم بردارید نه اینکه هر روز به بهانه ای حلقه را بر ولی نعمتان خود تنگ تر و تنگ تر بکنید. دلسرد کردن و نومید کردن مردم کار دشمنان است.
نقل قول کردن
0 #2 شهروند 1401-09-09 01:17
این دوره و زمانه با وجود گوشی تلفن های همراه و دیگر شبکه های ارتباطی به ندرت از تلفن ثابت استفاده میشه. واقعا برای بسیاری از شهروندان این افزایش تعرفه مایوس کننده و نابجا بود.
از مدیران متولی می خواهیم در این مورد تجدیدنظر بکنند. یا اینکه چنین بسته هایی واقعا پیشنهادی باشه نه اجباری. هرکس خ ایت هزینه را بدهد و از بسته مخاطب ات استفاده بکنه و اگر هم نخواست از این بسته ها استفاده بکنه مجبور نباشه این هزینه را پرداخت بکند. روش فعلی موجب نارضایتی شهروندان از عملکرد مخابرات میشه چون خیلی از خانواده ها تلفن ثابت را صرفا برای اینترنت خانگی دارند و برای برقراری تماس و مکالمه از تلفن ثابت استفاده نمی کنند یا خیلی بندرت استفاده می کنند.
نقل قول کردن
0 #3 اصفهانیانی 1401-09-09 21:32
افزایش تعرفه تلفن های ثابت شهری در این اوضاع و احوال خبر نامید کننده ای هست برای شهروندان. مدیران محترم مخابرات لطفا در این مصوبه یا تصمیم تجدیدنظر بکنید.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر