c_300_250_16777215_10_images_10431.jpg

 

ترکمن سسی - مدير كل شيلات گلستان گفت: آيين شكرگزاري و جشن برداشت ميگوي پرورشي گميشان، با حضور جمعي از مسوولان ملي و استاني فردا (پنج شنبه) در شهرستان گمیشان برگزار مي شود.


به گزارش روابط عمومي اداره كل شيلات گلستان، اسماعيل جباري تصريح كرد: از برنامه هاي جانبي اين آيين، برگزاري جشنواره طبخ آبزيان، اجراي برنامه هاي فرهنگي و هنري و همچنين تقدير از توليد كنندگان و دست اندركاران صنعت ميگو استان خواهد بود.
وي با اشاره به ميزان توليد ميگو در استان خاطر نشان كرد: سال جاري بيش از 3000 تن ميگو در استان توليد شده است كه اين ميزان نسبت به سال گذشته رشد دوبرابري داشته است.
وي افزود: در حال حاضر استان گلستان در رتبه سوم توليد ميگو در كشور قرار دارد و تاكنون براي  2700 نفر به صورت مستقيم و غير مستقيم در صنعت پرورش ميگو استان اشتغالزايي شده است.   
مدير كل شيلات گلستان در پايان يادآور شد:  بين ۸۰ تا ۸۵ درصد از توليد مجتمع ميگو گميشان صادر مي شود كه اين امر نقش بسزايي در ارزآوري و رونق اقتصادي كشور و استان دارد.
گفتني است آيين شكرگزاري و جشن برداشت ميگوي پرورشي گميشان، فردا پنج شنبه 10 آذر ماه 1401 با حضور جمعي از مسئولين ملي و استاني و همچنين پرورش دهندگان و فعالان صنعت ميگو استان در شهرستان گميشان برگزار مي شود.

دیدگاه‌ها  

0 #1 قرنجیک 1401-09-09 21:17
تولید دو برابری میگو در مزارع مجتمع میگوی گمیشان نسبت به سال قبل ، جای قدردانی دارد. خدا قوت به همه تلاشگران این عرصه، از مدیران، سرمایه گذارها تا کارگران و کارشناسان شیلات
نقل قول کردن
0 #2 امانیان 1401-09-09 21:21
فعالیت مستقیم و غیر مستقیم ۲۷۰۰ نفر در صنعت میگو در کنار تولید هزاران تن میگو که عمده آنها صادر میشه جای شکر گذاری داره. درود بر شما
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر