c_300_250_16777215_10_images_10490.jpg

 

ترکمن سسی - امام جماعت اهل سنت روستای مرزی کلیجه بخش مرزی داشلی برون در شمال گلستان، گفت: دین مبین اسلام برگرفته از رحمت و شفقت الهی است.


آخوند حاجی نور آق در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری تقریب درباره جهاد تبیین و رسالت علمای اسلام در این خصوص، اظهار کرد: رسالت امروز علمای اسلام شناساندن و معرفی دقیق اسلام ناب محمدی (ص) برای اقشار مختلف جامعه است.

 به گفته وی؛ اسلام سرشار از مهر، محبت و یکدلی، شایستگی است و علمای اسلام برای رشد و اعتلای آن تمام همت و درایت خود را بکار می گیرند تا آن گونه که باید و شاید این شریعت پاک الهی را به جهانیان نشان دهند.

این روحانی اهل سنت گنبدکاووس با تأکید بر اینکه هرگونه کوتاهی در امر تبلیغ و ترویج دین اسلام قابل پذیرش نیست، تصریح کرد: تبیین صحیح دین و مذهب بر عهده علما و روحانیون است؛ اگر امروز در این امر مهم رسالت، سست و بدون انگیزه عمل کنیم جریان های تکفیری اذهان جوانان ما را بدست خواهند گرفت.

 آخوند آق ، ادامه داد: متاسفانه جریان های افراطی، اسلامی که سراسر خشونت و ستیز هست را به جهانیان معرفی می کنند.

به گفته وی؛ دینی که چهره زشتی از آن در اذهان و افکار عمومی مردمان جهان نقش بسته باشد نمی تواند الگو و چراغ راه هدایت انسان ها باشد.

آخوند آق با اشاره به درایت علما، مسئولان و مردم استان در حوادث اخیر، اظهار کرد: در جریانات اخیر روحانیت و علما با درایت و تلاش بسیار، واقعیت ها را برای مردم تبیین کردند و مردم از این بحران و توطئه ها به سلامت عبور کردند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر