c_300_250_16777215_10_images_10505.jpg

 


ترکمن سسی - استاندار گلستان با بیان اینکه جوامع روستایی منشأ تولید هستند، اظهار کرد: تلاش ما تعمیم تجربه روستاهای موفق و توانمند به روستاهای دیگر است.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، علی محمد زنگانه روز یکشنبه ۲۷ آذر در دومین جلسه کمیته توسعه روستایی استان با حضور فرمانداران و بخشداران به صورت ویدیو کنفرانس تصریح کرد: خوشبختانه روستاهایی در استان توانسته اند با شناسایی توانمندی ها و تقویت نقاط قوت موجبات توسعه، اشتغال و درآمدزایی را فراهم آورند.
استاندار گلستان گفت : تمامی دستگاه های اجرایی استان می بایست با دبیرخانه کمیته توسعه روستایی همکاری لازم را داشته باشند و ظرفیت های خود را در راستای حمایت از طرح پیشرفت و توسعه روستا در این کمیته ادغام کنند.
زنگانه گفت: در توسعه روستاها باید در راستای پیشرفت مردم محور و توانمندسازی جامعه محلی گام برداریم، به نحوی که ظرفیت های روستا را بشناسند و بتواند برای به حرکت درآوردن ظرفیت ها مطالبه گری کنند.
وی ادامه داد: باتوجه به لزوم رعایت نسبت شهری و روستایی در توزیع اعتبارات، تمامی اعتبارات تسهیلات سفر ریاست محترم جمهور در اختیار فرمانداران قرار گرفت تا باتوجه به جمعیت روستایی شهرستان نسبت به توزیع عادلانه آن اقدام نمایند.
استاندار گلستان توجه به روستاها را سیاست پراهمیت در دولت سیزدهم دانست و افزود: توانمند سازی روستاها زمینه ساز مهاجرت معکوس و ایجاد ارزش افزوده در تولیدات روستاییان می شود .

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر