c_300_250_16777215_10_images_117925.jpg

 


ترکمن سسی - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت:از ابتدای امسال ۴۲ شرکت تعاونی استان موفق به صادرات کالا در حوزه‌های کشاورزی، صنعت و شیلات به ارزش ۱۶ میلیون دلار به کشورهای همسایه شدند.


به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان، حسین خواجه‌مظفری اظهار کرد: تداوم فعالیت شرکت‌های تعاونی مرزنشینان استان نیازمند توجه ویژه در رفع موانع و مشکلات فراروی فعالیت آنان است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان افزود: مرزنشینان گلستان از طریق گمرک اینچه برون در گنبدکاووس با کشور ترکمنستان مراودات تجاری دارند.
خواجه‌مظفری ادامه داد: این استان سه هزار و ۵۰ شرکت تعاونی فعال در بخش‌های مختلف دارد که از این تعداد ۱۲ شرکت تعاونی دانش‌بنیان هستند.
وی با تاکید بر ضرورت حمایت بیشتر از تعاونگران گلستان گفت: از ظرفیت تعاونی‌ها باید در توسعه اقتصادی استان استفاده شود.
او از راه اندازی دبیرخانه عشایری و روستایی گلستان در این اداره کل خبر داد و گفت: سهم شرکت‌های تعاونی استان از ۱۸ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار ارزان قیمت، ۵ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال است.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر