c_300_250_16777215_10_images_10663.jpg

 

ترکمن سسی - عملیات اجرایی ساخت 1000 واحد مسکن در مناطق روستایی گلستان با اعتباری افزون بر 300 میلیارد تومان در ایام دهه فجر امسال شروع می شود.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، سید محمد حسینی مدیرکل بنیاد مسکن گلستان در نشست گروه خبری فجر گلستان، با اعلام خبر فوق افزود: در ایام دهه فجر امسال در استان 258 طرح روستایی با اشتغال زایی برای 147 نفر به بهره برداری خواهد رسید و یا عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

وی ادامه داد: حدود 1000 جلد سند تک برگی مربوط به اماکن مسکونی و یا تجاری در مناطق روستایی استان به صاحبان آنها در این ایام تحویل داده می شود.

حسینی از بهره مندی 91 هزار خانوار گلستانی از افتتاح و یا بهره برداری از پروژه های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: در این ایام پروژه های مسکن مهر با اعتبار 655 میلیارد تومان افتتاح و یا کلنگ زنی می شود.

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان یادآور شد: برای متقاضیان طرح ملی مسکن در سال نخست آغاز طرح 7 هزار فقره تسهیلات بانکی پرداخت شده و 6 هزار و 600 جلد پروانه نهضت ملی مسکن روستایی نیز در سال دوم صادر می شود.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر