c_300_250_16777215_10_images_11095.jpg

 


ترکمن سسی - اصحاب رسانه استان گلستان با امضاء طوماری از طرح عفاف و حجاب حمایت کردند و خواستار برخورد با هنجارشکنان در این حوزه شدند.


درطوماری که اصحاب رسانه گلستان امضا کرده است آمده است:

بسمه تعالی

ما امضا کنندگان این طومار، اصحاب رسانه و فعالین فضای مجازی استان گلستان، در راستای اهداف اصیل انقلاب که همانا برپایی اسلام ناب محمدی (صلی الله علیه و آله)است و با توجه به اهمیت حجاب و عفت در شرع و کتاب آسمانی ما قرآن و با توجه به خون شهیدانی که تا کنون هزینه این انقلاب شده است از علمای عظام ، قوای سه گانه مجریه ، مقننه و قضائیه و همینطور از تمامی مسئولین ، اساتید ، فضلا ، نهادها ، سازمان ها و ادارات ذیربط و دانشگاهیان تقاضا داریم اجرای قانون راهکارهای گسترش فرهنگ عفاف و حجاب مصوب سال 1384 شورای عالی انقلاب فرهنگی را به طور جد و تا رسیدن به نتیجه و فراگیر شدن این قانون ارزشمند پیگیری نمایند .
وضعیت کنونی حجاب و عفاف زیبنده جامعه ایران اسلامی نبوده  و متأسفانه وجود ماهواره ها و برنامه های حیا زدای آن باعث تخریب بنیان خانواده و افزایش پدیده طلاق در جامعه شده است .
همچنین، امضاء کنندگان این طومار خواستار پیگیری و اجرای دقیق این مصوبه شده و از همه مسئولین می خواهیم از تساهل و تسامح در اجرای این واجب دینی و قانون الهی و شرعی بپرهیزند و به طور جدی و قاطع همه نهادها و سازمان های دخیل در اجرای قانون ملی عفاف و حجاب را ملزم به اجرای دقیق قانون نمایند و با نهادها و مسئولین ناآگاه یا خائنی که خود یا خانواده شان یا زیردستانشان مروج بی بند و باری و بی حیایی در جامعه هستند برخورد انقلابی نموده و مردم را در رسیدن به جامعه ای پاک و قرآنی یاری نمایند . همچینین از عزم قوه قضاییه استان در راستای برخورد قانونی، با هنجارشنان امر عفاف و حجاب و دیگر مظاهر سبک زندگی غربی مانند سگ گردانی در معابر عمومی حمایت می نماییم.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر