c_300_250_16777215_10_images_photo_2023-08-24_16-36-15.jpg


ترکمن سسی - رئیس شورای اسلامی شهر گنبدکاووس گفت: امسال از تیم شهرداری نتایج خوبی انتظار داریم، اطمینان داریم در پلی آف بمانیم و تمام تلاش ما این است جزو چهار تیم برتر لیگ باشیم.


یحیی عباسی در گفتگو با خبرنگار ترکمن سسی، اظهار کرد: امسال با همدلی برای تیم شهرداری کارهای خوبی انجام شده و موفق شدیم با همراهی مسئولان شهرستان سهمیه لیگ برتر را بگیریم.

وی افزود: قراردادهای بازیکنان و کادر تیم را پیگیری کردیم و قرار هست در صحن هیات مدیره و صحن شورای مصوب شود و در صورت تصویب قراردادها را ثبت سامانه می کنیم، تا کارمان را شروع کنیم.
عباسی بیان کرد: الان شرایط مان طوری است که بچه ها باید هرچه سریع تر تمرینات آماده سازی خود را شروع بکنند و تعمیر و بازسازی سالن المپیک را آغاز کنیم.
وی یاد آور شد: از حاج نور قلی نیازی پیشکسوت والیبال گلستان که ما را در پیگیری گرفتن سهمیه لیگ برتر یاری رساندند کمال تشکر را دارم.
رئیس شورای اسلامی گنبدکاووس در خصوص امکانات سالن المپیک گفت: پیگیر تعمیر و بازسازی سالن المپیک به عنوان تنها سالن والیبالی گنبدکاووس هستیم و پیمانکار انتخاب شده و برای روشنایی سالن، نصب صندلی ها، راه اندازی سیستم سرمایشی گرمایشی و رسیدگی به سرویس های بهداشتی اقدام می کنیم.
عباسی افزود: در خصوص کفپوش سالن المپیک براساس مصوبه فرمانداری از طریق ورزش و جوانان پیگیری می شود.
وی ادامه داد: پایه و اساس تیم والیبال شهرداری را امسال براساس بازیکنان و کادر مطرح بستیم و توانستیم تیمی قوی ببنیدیم و امید داریم خبرهای خوشی را برای هواداران و جوانان علاقمند به ارمغان آوریم.
عباسی خاطر نشان کرد: هنوز برای نرخ بلیط بازی های تیم شهرداری گنبدکاووس تصمیمی گرفته نشده و بزودی تصمیم گیری خواهد شد.
خبرنگار: رحمان رحیمی سعید

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر