c_300_250_16777215_10_images_22230.jpg

 


ترکمن سسی - استاندار گلستان گفت: ۸۳۷ میلیارد تومان طرح فیبر نوری در تمام شهرهای استان با حضور رییس جمهور افتتاح خواهد شد.


به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان، دکتر علی محمد زنگانه در دیدار فرمانده سپاه نینوا گلستان که به مناسبت گرامیداشت هفته دولت برگزار شد، اظهار کرد: اتفاقات خوبی که در استان شاهد آن هستیم بدون شک با حمایت‌های برادران خوبمان در سپاه رقم می‌خورد.
وی ادامه داد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و تلاش‌های دولت با هدایت ریاست محترم جمهور اتفاقات بزرگی در دو سال گذشته در استان رقم خورده است.
استاندار گلستان خاطرنشان کرد: در شاخص‌های رسمی که در کشور منتشر شد، استان گلستان با همدلی که در آن موج می‌زند شاهد موفقیت‌های چشمگیری بوده‌ایم.
زنگانه بیان کرد: بر اساس گزارش‌ منتشر شده، رشد اقتصادی استان بعد از سال‌ها رشدی نزدیک به میانگین کشور داشته است.
وی اضافه کرد: در حال حاضر رشد صنعتی استان ۷.۹ درصد و جزء پنج استان برتر کشور است و مطمئن هستم در سال جاری شرایط بهتری از سال گذشته خواهیم داشت چون اثرگذاری بسیاری از کارها امسال حس خواهد شد.
استاندار گلستان بیان کرد: بسیاری از دستگاه‌ها در جذب منابع ۹۵ درصد جذب را داشته‌اند و حرکت رو به جلو در تمام حوزه‌ها در استان گلستان به چشم می‌خورد.
زنگانه گفت: ما از هفته دولت تا سفر رییس جمهور بیش از ۱۵ هزار میلیارد تومان پروژه عمرانی و طرح اقتصادی را افتتاح خواهیم کرد و ۹۲ هزار میلیارد تومان مجموع افتتاح و آغاز عملیات اجرایی خواهد بود.
زنگانه تاکید کرد: ۳۸ هزار واحد مسکن در استان در حال ساخت داریم و در بخش مسکن اتفاقات بسیار خوبی صورت گرفته و ثبت شده است.
وی اضافه کرد: خوشبختانه لایروبی خلیج گرگان به مرحله پایانی لایروبی رسیده و تمام تلاش بر این است با احیای خلیج گرگان سه استان شمالی از ریزگرهای نمکی نجات پیدا کنند.
استاندار گلستان تاکید کرد: ۸۳۷ میلیارد تومان طرح فیبر نوری در تمام شهرهای استان با حضور رییس جمهور افتتاح خواهد شد.
زنگانه اضافه کرد: ۱۴ هزار هکتار از زه‌کشی‌ها و ۲ هزار و ۱۷۰ هکتار سیستم آبیاری نوین در استان با حضور رییس جمهور افتتاح خواهد شد.
وی تاکید کرد: برای مدیریت روان آب‌ها ۳۰۰ هکتار پروژه افتتاح خواهد شد و ۳۹۶ میلیارد تومان پروژه‌های حوزه منابع طبیعی، جهاد کشاورزی، آبخوان داری با حضور رییس جمهور افتتاح خواهد شد.
استاندار گلستان تصریح کرد: استان گلستان ۵۸۰۰ میلیارد تومان پروژه در حوزه برق تعریف کرده که ۲۳۰۰ میلیارد تومان آن در سفر رییس جمهور دیده شد.
زنگانه گفت: برای بخش بهداشت و درمان استان در طول ۲۲ ماه گذشته ۴۷۰ میلیارد تومان پروژه اجرایی شده که ۱۵۶ میلیارد تومان آن در سفر دوم رییس جمهور افتتاح خواهد شد.
وی گفت: در بخش ورزش ۲۰ پروژه نیمه تمام ورزشی به اتمام رسید و تا پایان سال ۱۵ پروژه دیگر نیز به بهره‌برداری خواهد رسید.
استاندار گلستان تصریح کرد: تعداد ورزشکاران سازمان یافته در استان گلستان از ۴۱ هزار نفر به ۷۰ هزار نفر رسیده است.
زنگانه بیان کرد: ۲۳ ورزشکار و قهرمان ملی که مشمول قانون استخدام قهرمانان ورزشی بودند در دولت سیزدهم با تلاش‌های انجام شده استخدام دستگاه‌ها شدند.


نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر