c_300_250_16777215_10_images_photo_2023-08-31_10-06-25.jpg

 


ترکمن سسی – عبدالستار کم فعال اجتماعی و فضای مجازی نوشت: اگر تاریخ را ورق بزنیم، در مرداد ماه سال ۱۳۹۹ یک مطالبه مردمی منطقه ی صحرا با عنوان خبری : « پیگیری تبدیل بیمارستان بندرترکمن به بیمارستان تخصصی پیشنهاد و در گروههای تلگرامی منطقه منتشر نمودم .


برای مطالعه ی جزییات پیشنهاد ،لطفا روی لینک زیر کلیک نمایید
http://javanhamefan.blogfa.com/post/226

برای تخصصی شدن بیمارستان بندرترکمن قبل از هر چیز ، بایستی زیرساختهای آن بسترسازی بشود. مثلا به تجهیزات پزشکی مثل دستگاه سی تی اسکن ، دستگاه ام . آر .آی ، و سایر تجهیزات تخصصی و.... مجهز بشود‌.
از بدو ورود مهندس ایری ( از مهر ۱۳۹۹ ) استارت مطالبه گری و پیگیری جهت تحقق این مطالبات مردمی تا حصول نتیجه زده شد.


گام اول:
پیگیری تجهیز شدن بیمارستان بندر ترکمن به دستگاه سی تی اسکن که از سوی نمایندگان ادوار و سایر دلسوزین پیگیری شده که جای تقدیر دارد اما این پیگیری ها به نتیجه نرسیده و تحقق آن به یک آرزوی دیرینه ۱۸ ساله برای ما مردم تبدیل شده بود.
الحمدالله با تلاش و پیگیری های شبانه روزی مهندس ایری نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی و به اهتمام ارگان ذیربط و سایر عزیزان در سال ۱۴۰۰ تجهیز و نصب و در بهمن سال ۱۴۰۰ تکمیل و به بهره برداری رسید.
و در اوایل سال ۱۴۰۱ با تلاش و پیگیریهای مهندس ایری به اهتمام وزارت بهداشت درمان و دانشگاه علوم پزشکی استان، بیمارستان کردکوی نیز مجهز به سی تی اسکن شد و به بهرداری رسید و بزودی ان شاالله با پیگیری و مطالبه گریهای مهندس ایری به اهتمام ارگان ذیربط ،بیمارستان بندرگز نیز مجهز به سی تی اسکن خواهد شد‌.


گام دوم:
اخذ مجوز تبدیل بیمارستان عمومی بندرترکمن به بیمارستان تخصصی با مطالبه گری و پیگیری های مهندس ایری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی غرب گلستان در اواخر سال ۱۴۰۰
اخذ صدور احداث بیمارستان تخصصی بندرترکمن از کمیسیون تلفیق جهت تعریف در بودجه ی سال ۱۴۰۲
تعریف در مجوز کمیسیون ماده ۲۳ جهت احداث بیمارستان تخصصی بندرترکمن‌.


گام سوم:
گام اول برداشته شد و گام دوم در حال بسترسازی و زمینه سازی بوده ، لذا از اواخر سال ۱۴۰۱ ، ما از نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی ، تجهیز شدن بیمارستان بندرترکمن به دستگاه ام .آر . آی را مطالبه کردیم و مستمرا در حال پیگیری هستیم.....
که بالاخره با کش و قوس های فراوان و طرح سوال چالشی وزیر وزرای مربوطه و مطالبه گری و تلاش های بی وقفه در مرداد ماه امسال در جمع اصحاب رسانه ، نماینده مردم غرب گلستان ، از تجهیز شدن بیمارستان بندرترکمن به دستگاه MRI خبر داد.
وی گفت : تمامی مجوزهای مورد نیاز برای واردات دستگاه ام آر آی (مختص افراد سنگین ‌وزن) اخذ شده است و پیش بینی می شود که تا دهه فجر سالجاری دستگاه مذکور در بندرترکمن مستقر و مورد بهره برداری قرار گیرد.‌ان شاالله
وی افزود: همچنین مجوز خرید و واردات دستگاه ام آر آی در بیمارستان کردکوی توسط بخش خصوصی (با تعرفه دولتی) اخذ شده است.
همچنین طی نشستی که مهندس جلال ایری نماینده شریف غرب گلستان به اتفاق ریس دانشکاه علوم پزشکی گلستان با دکتر عین اللهی وزیر بهداشت درمان در ۶ شهریور امسال داشت ، یکی از دستورات صادر شده از وزیر بهداشت ، تسریع در تخصیص دستگاه های ام.آر.آی به بیمارستان های بندرترکمن و کردکوی بوده است‌.


پیگیری از سوی نماینده مجلس و مطالبه گری از سوی ما تا حصول نتیجه ادامه دارد‌.
ان شاالله با اتحاد و همدلی و همسویی مسئولین شاهد تحقق این مطالبه مردمی باشیم‌.


فعال اجتماعی و فضای مجازی : عبدالستار کم
۸ شهریور ۱۴۰۲

دیدگاه‌ها  

0 #1 ایل مایا 1402-06-11 13:05
حرف حق
نقل قول کردن
0 #2 محمد 1402-06-11 13:08
دکتر سعید گل فیروزی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان در ابتدای هفته دولت امسال در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرد که نجهیز سه بیمارستان دولتی به دستگاه MRI از دستاوردهای هم دولت سیزدهم در عرصه بهداشت و درمان در استان گلستان بوده است.
نقل قول کردن
0 #3 خدای وردی زاده 1402-06-11 13:10
گلستان شش حوزه انتخابیه دارد که هرکدام چند شهرستان را زیر پوشش دارند و چه خوب است در هرکدام از این حوزه ها نمایندگان محترم پیگیری نمایند تا دستگاه MRI باشد تا ملاحظه مردم در هزینه های درمانی انجام بشه.
نقل قول کردن
0 #4 خوزینی 1402-06-11 13:19
دلسوزان عرصه بهداشت و درمان و نماینده شهر نگاهی هم به بیمارستان در حال احداث گمیشان داشته باشند. واقعا نیاز به بیمارستان برای شهر کومیش دفه و روستاهای اطراف ضروریه.
نقل قول کردن
0 #5 مبین 1402-06-12 14:41
ستارجان سلام
کمی یا میتونم بگم در گفتارت زیاده روی کردی و جانب داری از نماینده فعلی.
خوشبختانه یا متاسفانه تمام این مجوزها در دوران نمایندگان قبلی اخذ شده ولی چون مدیران در حال تغیر و تحول میباشند تا به امروز مانده .
ان شاالله به نتیجه میرسید غایرات کنید
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر