c_300_250_16777215_10_images_22540.jpg

 


ترکمن سسی - سرپرست معاونت آموزش و پژوهش مر کز اسلامی گلستان در نمازجمعه عطا آباد گفت: همدردی با مظولمان و انسان هایی که متحمل درد و ناراحتی می شوند، وظیفه مسلمین است.


به گزارش رابط خبری، آخوند کرامت الله میرزاعلی در نماز جمعه عطا آباد گفت: همدردی با انسان های مظلوم، نیازمند و آنهایی که متحمل درد و ناراحتی می شوند، وظیفه همه مسلمین است.
خطیب نمازجمعه عطا آباد با قرائت آیه اول سوره نساء" يَا أَيُّهَا النَّاسُ اتَّقُوا رَبَّكُمُ الَّذِي خَلَقَكُمْ مِنْ نَفْسٍ وَاحِدَةٍ وَخَلَقَ مِنْهَا زَوْجَهَا وَبَثَّ مِنْهُمَا رِجَالًا كَثِيرًا وَنِسَاءً وَاتَّقُوا اللَّهَ الَّذِي تَسَاءَلُونَ بِهِ وَالْأَرْحَامَ إِنَّ اللَّهَ كَانَ عَلَيْكُمْ رَقِيبًا" افزود: انسانها از یک پیکر و نفس واحد بوده و عموم بشریت در انسانیت و عواطف انسانی یکی هستند و اگر هر فرد مسلمانی متحمل ناراحتی و مشکل شد، باید با وی همدردی کرده و نسبت به آن بی تفاوت نباشند.
آخوند میرزاعلی با اشاره به شعر (بنی آدم اعضای یکدیگرند، که در آفرینش ز یک گوهرند _ چو عضوی به درد آورد روزگار، دگر عضوها را نماند قرار)، افزود: امروز در فلسطین مردم بی گناه و خصوصا کودکان مورد جنایت و ظلم قرار می گیرند باید همدردی کرده و از آنها حمایت کنیم و یا زلزله در افغانستان باعث ویرانی شده است و ابراز تاسف کرده و همدردی کنیم.
وی گفت: تقوا و پرهیز از محارم الهى از اهمیت والایى برخوردار است و داراى آثار و برکات فراوانى در زندگى دنیوى و اخروى دارد.
خبرنگار : رستم جرجانی

c_300_250_16777215_10_images_22531.jpg

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر