c_300_250_16777215_10_images_22658.jpg



ترکمن سسی - سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان از برگزاری اختتامیه مرحله استانی جشنواره بین المللی غصه گویی طی روزهای ۲۳ و ۲۴ آبان (سه شنبه و چهارشنبه این هفته) خبر داد.



الهه غیناقی به خبرنگاران گفت: در دو روز اختتامیه، غصه های برتر روی سن به صورت زنده اجرا و داوران کشوری آن را داوری می کنند و غصه های برتر به مرحله کشوری و بین الملل راه می یابند.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را عمومی سازی و مردمی سازی جریان غصه گویی و گسترش آموزش غصه گویی در جامعه دانست.

غیناقی بیان کرد: کانون به عنوان یکی از متولیان امر فرهنگ و هنر و ادب در حوزه کودکان و نوجوانان همواره تلاش نموده تا این ابزار ارزشمند تربیتی را حفظ و تقویت نماید.

وی یادآور شد: این جشنواره در بخش ملی، آیینی و سنتی زبان اشاره و بخش بین الملل و غصه های ۹۰ ثانیه برگزار می شود.

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان همچنین از برگزاری بخش هدیه ویژه در بخش سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و هدیه ویژه لبخند و بخش نیروی انتظامی و بخش غزه و حمایت از کودکان فلسطین خبر داد.

غیناقی گفت: تاکنون بیش از ۱۵۰۰ نفر در این جشنواره ثبت نام کردند. در بخش ۹۰ ثانیه و بخش بین الملل تا آخر آبان امسال فرصت دارند غصه های خود را ارسال نمایند.

مکان و زمان برگزاری اختتامیه مرحله استلنی جشنواره غصه گویی گرگان، کوی ویلا ، نبش ویلا ۱۲ از ۸ صبح تا ۶ عصر روزهای سه شنبه و چهارشنبه این هفته می باشد.

گفتنی است بیست و پنجمین جشنواره بین المللی غصه گویی با شعار با غصه لبخند بسازیم از ۲۵ مرداد امسال آغاز شد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر