c_300_250_16777215_10_images_22716.jpg


ترکمن سسی - سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: ما در تمام سال برنامه های کتاب محور داریم و بهره مندی از رویکردهای نوین را برای این حوزه مدنظر داریم.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، الهام متین در آیین تجلیل از خادمان عرصه کتاب استان گلستان الهام متین با اشاره به برنامه های اجرا شده  و در دست اجرای ستاد هفته کتاب سی و یکم استان گلستان اظهار کرد: برای برپایی نمایشگاه بزرگ کتاب تا پیش از پایان سال جاری نیازمند حمایت و توجه ویژه هستیم..

وی با بیان اینکه دشمن امروزه به صورت ویژه ای به کودکان و نوجوانان توجه کرده است، افزود: در راستای عدالت فرهنگی و نیز توجه خاصه در این حوزه برنامه هایی را پیش بینی کرده ایم که جلوه ای از آن را در ایام هفته کتاب در سال جاری شاهد بوده اند.


سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان یادآور شد: در پی وقوع سیل در شرق گلستان، برنامه های متنوعی برای ساکنان آن مناطق به خصوص کودکان و نوجوانان با رویکرد کتاب و نیز امید آفرینی اجرا شد.
 

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر