c_300_250_16777215_10_images_CYMERA_20151127_103829.jpg

ترکمن سسی-نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی با ضروری دانستن اصلاح نوع نگاه‎ها به شرق استان گلستان گفت: طرح منطقه آزاد تجاری اینچه‎برون مجددا در مجلس رای‎گیری می‎شود.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از فارس سلیمان عباسی با اشاره به ضرورت توسعه شرق استان گلستان به ویژه گنبدکاووس به عنوان محوری‎ترین شهرستان این منطقه از استان اظهار کرد: متاسفانه به دلیل برخی نگاه‎های ناصحیح در سال‎های متمادی شهرستان گنبدکاووس با وجود توانمندی‎های متعدد و بی‎شمار دچار برخی عقب‎افتادگی‎های صنعتی، تجاری و توسعه‌محور شده است که باید اصلاح شود.

وی با بیان اینکه طرح منطقه آزاد تجاری اینچه‎برون یکی از بسترهایی است که می‎تواند پس از سال‎ها بخشی از عقب‎ماندگی تجاری گنبدکاووس را برطرف کند، افزود: با وجود نیاز مبرم منطقه به اجرای این طرح، متاسفانه همکاری از سوی برخی دستگاه‎ها و نهادها به خوبی صورت نگرفت و برخی افراد نیز همچنان در تلاش هستند نگاه عدم توسعه شرق استان گلستان را دنبال کنند.

گزارش یک فوریتی لایحه مناطق آزاد تجاری کشور به مجلس آمده است

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه گزارش یک فوریتی لایحه مناطق آزاد تجاری کشور به مجلس آمده است، خاطرنشان کرد: در گزارش یک فوریتی مناطق آزاد تجاری نام مناطق آزاد تجاری هفت منطقه از جمله مهران و اردبیل ذکر نشده بود که مورد اعتراض برخی از نمایندگان مردم قرار گرفت.

عباسی با بیان اینکه این طرح با وجود نام منطقه آزاد تجاری اینچه‎برون و ممهور بودن به مهر شورایعالی مناطق آزاد در مجلس رای نیاورد، اضافه کرد: بنده به این مساله اعتراض کردم و از اینکه به دلیل اعتراض برخی نمایندگان شهرستان‎ها نباید الباقی مناطق وضعیت بلاتکلیفی داشته باشند، این اعتراض را به ریاست مجلس منتقل کردم.

وی با تاکید بر اینکه در گفت‌وگو با رئیس مجلس به ارائه مستندات و ادله کافی پرداختم، گفت: خوشبختانه توانستم ریاست محترم مجلس را قانع کنم تا درباره این لایحه به صورت مجدد رای‎گیری به عمل آید و مقرر شد این طرح مجددا در صحن مطرح و پس از توضیحات تکمیلی رای‎گیری شده و در صورت تصویب به کمیسیون مربوطه برای تکمیل و تصویب نهایی ارسال شود.

دیدگاه‌ها  

0 #1 یاشار 1394-09-27 11:48
خدا کنه تا پایان این مجلس طرح منطقه آزاد اینچه برون رای نیاره به امید اینکه یک نماینده اصلح از طرف گنبد در انتخابات آینده حق شهرستان گنبد از طرح منطقه آزاد اینچه برون رو بگیره. طرح حال حاظر نه به نفع مردم بخش مرزی داشلی برونه نه به نفع مردم بخش مرکزی گنبد.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر