c_300_250_16777215_10_images_photo_2024-01-21_15-24-03.jpg



ترکمن سسی - سومین دوره رویداد آموزشی «طنز قلمه» در روزهای ۱۱ تا ۱۳ بهمن‌ماه سال جاری در استان گلستان برگزار می شود.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، سومین دوره رویداد آموزشی «طنز قلمه» روزهای ۱۱ تا ۱۳ بهمن‌ماه سال جاری، به همت دفتر طنز حوزه هنری کشور و با همکاری حوزه هنری استان گلستان برگزار می‌شود.
گفتنی است، این رویداد هنری با توجه به شناسایی هنرمندان مستعد و شکوفایی استعدادهای شرکت‌کنندگان در قالب کارگاه‌ها و کلاس‌های شعر طنز، نثر طنز، داستان طنز، کاریکاتور، استندآپ کمدی، زیست طنزپردازانه، فیلم‌نامه‌نویسی طنز، بازیگری کمدی، زیر نظر اساتید برجسته حوزه طنز کشور برگزار می‌شود.
اساتید و چهره های برجسته و نام آشنای طنز کشور از جمله: هادی مقدم دوست، داوود امیریان، اسماعیل امینی، رضا ساکی، محسن فراهانی و نیلوفر ناظری در این رویدادها شرکت خواهند کرد.
لازم به ذکر است، در رویداد "قلمه" جمعی از اساتید و مدرسان نام‌آشنای ملی حوزه طنز به استان‌های مختلف کشور سفر می‌کنند و با برگزاری رویدادهای استعدادیابی، آموزشی و تخصصی، سعی دارند با کشف، شناسایی، استعدادیابی، آموزش و رشد علاقه‌مندان به حرفه طنز، طنزپردازهای حرفه‌ای و متعهد را به فضای رسانه‌ای کشور تزریق نمایند.

علاقمندان می توانند، جهت ثبت نام به لینک زیر مراجعه نمایید :
https://ghalame.ir/golestan/

رستم جرجانی
خبرنگار و فعال رسانه ای

 

c_300_250_16777215_10_images_photo_2024-01-21_15-24-02.jpg

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر