c_300_250_16777215_10_images_23031.jpg

 

ترکمن سسی - عبدالستار برادر عبدالصادق نظری دندانپزشک مرحوم می گوید: برادرم به دلیل ابتلا به کرونا درگذشته بود و از مسولان می خواهم تا آن پزشک مرحوم، جزو شهدای سلامت شناخته شود.


مرحوم دکتر عبدالصادق نظری متولد ۱۳۴۸ فرزند قربان دوردی ساکن روستای قره بلاغ بود.
  آن مرحوم تحصیلات ابتدایی و راهنمایی خود را در روستای قره بلاغ و دوره دبیرستان را در رشته علوم تجربی در یکی از مدارس شهرستان علی آبادکتول به اتمام رساند و موفق به اخذ دیپلم گردید.
وی سپس در آزمون سراسری در رشته دندان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان قبول شد. وی پس از اخذ مدرک دندانپزشکی در رشته فوق تخصص دانشگاه زاهدان قبول شد و موفق به اخذ مدرک فوق تخصص دندان پزشکی  گردید.
وی در ادامه در شبکه بهداشت شهرستان علی آبادکتول جذب و در درمانگاه قره بلاغ و دیگر مراکز درمانی شهرستان بیش از بیست سال خدمات پزشکی ارایه نمود.
 اهالی روستای قره بلاغ میگویند آن مرحوم پزشکی دلسوز، وظیفه شناس و مردمی بود. متاسفانه وی در ایام همه گیری کرونا به بیماری کرونا مبتلا شد و در بیمارستان قاءم شهرستان علی آباد کتول به مدت ۹ روز بستری بود و در تاریخ  ۲۰/۱۱/۱۴۰۰ به علت بیماری کرونا جان به جان آفرین تسلیم کرد.
عبدالستار نظری برادر آن مرحوم طی گفتگویی با خبرنگار ترکمن سسی اظهار کرد:  مرحوم برادرم با بیش از بیست سال خدمت و با وجود مدارک و گواهی بیماری کووید ۱۹ حین انجام خدمت، باوجود پیگیری مان تاکنون به عنوان شهید سلامت شناخته نشده است؟
عبدالستار نظری میگوید: از مسولان دلسوز استانی و شهرستانی تقاضا مندم با توجه به محتویات پرونده پزشکی بیمارستانی و   گواهی فوت ناشی از کرونا، آن مرحوم را جزو شهدای سلامت بشناسند؟
 مراسم یادبود دومین سالگرد آن مرحوم، پنچ شنبه گذشته ۲۸ دی ماه ۱۴۰۲ در منزل آن مرحوم برگزار گردید.
 روحش شاد یادش گرامی

گزارش از: عبدالرضا نظری

 

c_300_250_16777215_10_images_photo_2024-01-25_16-24-49.jpg

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر