c_300_250_16777215_10_images_23161.jpg

 

ترکمن سسی - تابلوی نقاشی "زنان پنبه چین ترکمن" اثر آرزو پناه، هنرمند هنرهای تجسمی از گلستان، در دومین نمایشگاه بین المللی آرت فیر تهران در بین آثار برگزیده نمایشگاه قرار گرفت.


این هنرمند گلستانی به خبرنگار ترکمن سسی گفت: تابلوی نقاشی "زنان پنبه چین ترکمن" با موضوع آزاد و با تکنیک رنگ روغن در سایز ۸۰ ،۸۰ کار شده و هدف آن ترویج فرهنگ و هنر ترکمن و الهام گرفته از زنان ترکمنستان و هنرمندان ترکمنستانی است.
موسس آموزشگاه هنرهای تجسمی یاشیل یادآور شد: توجه به این رویداد هنری و انعکاس آن در رسانه ها موجب می شود تا نوجوانان ما به نقاشی و کارهای هنری علاقمند شوند و نیز برای کسانی که در این رشته ها فعالیت دارند مایه دلگرمی است.
موسس شرکت هنری اترک بوم مراوه تپه تاکید کرد: تربیت هنرمندان بویژه نوجوانان ترکمن در رشته های هنری باعث ترویج هرچه بیشتر آئین و فرهنگ ترکمن در جای جای ایران زمین و چه بسا فراتر از مرزهای سرزمینی می شود.
دومین نمایشگاه بین المللی آرت فیر تهران از 2 تا 4 اسفند ماه امسال در مرکز همایش های بین المللی رایزن واقع در نیاوران تهران در بخش های نقاشی، هنر دیجیتال، مجسمه و عکاسی در حال برگزاری است.
این نمایشگاه به عنوان بزرگترین رویداد هنری ایران از ساعت ۱۵:۰۰ تا ۲۱:۰۰ پذیرای بازدید علاقمندان و دوستداران هنر است. بزرگترین نمایشگاه هنر ایران هرساله به همت گروه هنری نگارا برگزار می شود و در دوره ی قبلی میزبان بیش از ۵ هزار هنرمند و هنردوست بود.

 خبرنگار : بلقیس کردبچه

c_300_250_16777215_10_images_photo_2024-02-23_13-53-59.jpg

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر