c_300_250_16777215_10_images_947_23174.jpeg

 

ترکمن سسی - رئیس کانون وکلای دادگستری گلستان گفت: طرح پژوهشی بررسی چالش های قانون تسهیل مجوزهای کسب و کار از سوی کانون وکلای دادگستری گلستان تهیه شد.

 

به گزارش آرنا پرس، علی طالع زاری در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان گفت: با حضور پرشور در انتخابات و انتخاب درست و آگاهانه زمینه ورود افراد اصلح را فراهم کنیم تا بتوانند مشکلات مردم را حل و فصل کنند.

وی با اشاره به تصویب قانون تسهیل مجوزهای کسب و کار در سال گذشته، گفت: این قانون پذیرش وکلا را دستخوش تغییرات کرده و شاهد قبولی ١٠ برابری در آزمون وکالت باشیم.
رئیس کانون وکلای دادگستری گلستان تصریح کرد: در این راستا طرح پژوهشی بررسی چالش های قانون تسهیل مجوزهای کسب و کار از سوی کانون وکلای دادگستری گلستان تهیه شده است.
طالع زاری، از پذیرش 274 وکیل در سال گذشته خبر داد و گفت: این در حالی است که در سالهای گذشته پذیرش وکیل از طرق آزمون کارآموزی وکالت در استان 40 نفر در سال بوده است.
وی در ادامه با اشاره به اینکه، یک هزار و ٧٢ نفر عضو کانون وکلای دادگشستری استان گلستان هستند، افزود: از این تعداد، ٧٣۴ نفر وکیل پایه یک، دو نفر وکیل پایه دو و ٣٣۶ نفر نیز کارآموز وکالت هستند.
رئیس کانون وکلای دادگستری گلستان همچنین بیان کرد: 10 کمیسیون از جمله کمیسیون های آموزش، رفاه، روابط عمومی، میانجیگری و ... امور حرفه ای کانون وکلای دادگستری استان را انجام می دهند.
طالع زاری، در ابتدای سخنان خود نیز ضمن گرامیداشت هفتاد و یکمین سالروز استقلال کانون وکلای دادگستری، گفت: نهاد وکالت حدود یک قرن سابقه دارد و شروع نهاد وکالت به سال ١٢٩٧ هجری شمسی بر می گردد.

فرهاد توماج، عضو هیئت مدیره کانون وکلای دادگستری گلستان نیز در این نشست گفت: کانون وکلا قدمتی بیش از 100 سال دارد و میراث دار استقلالی هستیم که به نفع جامعه و مردم است.
وی با بیان اینکه، شرافت وکالت همانند شرافت خبرنگاری است، افزود: باید بتوانیم استقلال کانون وکلا و استقلال وکیل را با تمام تلاشمان نگه داریم.


✍ رستم جرجانی/ خبرنگار و فعال رسانه ای
🗓 هفتم اسفند ۱۴۰۲

 

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر