c_300_250_16777215_10_images_947_23311.jpeg

 

ترکمن سسی - در پی حمله چند روز پیش رژیم صهیونیستی به بیمارستان شفا در شهر غزه و ارتکاب کشتارهای هولناک ، بسیاری علمای ترکمن صحرا ، جنایات رژیم اسرائیل را شدیدا محکوم کردند.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، الحاج حافظ صالح آخوند حبیب لی ، مدیر وموسس دارالتحفیظ القران رحمانیه آق قایه، در پیامی ضمن حمایت از دلاوری های مبارزان مقاومت ، خواستار متوقف شدن نسل کشی مردم مظلوم فلسطین هستیم.
در این پیام آمده است: اقدام جنایتکارانه رژیم گرگ صفت و درنده خوی اسرائیل در حمله به مراکز درمانی غزه و هتک حرمت ماه مبارک رمضان به زنان و کودکان بیگناه فلسطینی را شدیدا محکوم کرده و ضمن حمایت از دلاوری های مبارزان مقاومت ، خواستار متوقف شدن نسل کشی مردم مظلوم فلسطین هستیم.


نیازقلیچ آخوند حنفی ، مدرس حوزه علمیه نور سیمین شهر نیز نوشت:
آه فلسطین ،
فلسطین پاره ی تن اسلام ، فلسطین و غزه نگین مینای سبز دار الاسلام، فلسطین مدفن انبیاء ، فلسطین مسکن اصفیاء ، فلسطین مجمع رسل ، فلسطین معراج خیر الرسل، فلسطین غیرت و عزت مسلمان ، فلسطین جهاد و مقاومت ، فلسطین صبر و استقامت ،
جهان در حیرت از عزت و شرافت و کرم اهل غزه ، جهان در بهت از صبر و شکیبایی اهل غزه.
و در این میان بی تفاوتی و بی غیرتی حکام مسلمان عرب که نظاره گر دریده شدن مادران و خواهران و برادرانمان در غزه هستند و روی کاغذ مصوبه می نویسند و اقدام عملی ندارند ، ننگ بر این حکام ، جهان اسلام نیاز به اتحاد و همبستگی و راهبرد اورژانسی برای حمایت از مردم فلسطین و غزه دارد.


عبدالغفور آخوند رومی، امام جماعت مسجد نور شهرستان بندرترکمن نیز نوشت: ضمن محکومیت جنایات رژیم منحوس اعلام انزجار خود را اعلام میکنم.

همانگونه که پیش تر در رسانه ها منتشر شده است ، در نوامبر گذشته نیز ارتش رژیم صهیونیستی به این بیمارستان یورش برده و مدعی شده بود که این بیمارستان مرکز فرماندهی حماس و گردان‌های قسام شاخه نظامی آن است؛ ادعایی که تل آویو نتوانست آنرا ثابت کند.
بیمارستان الشفاء در چهارراهی در منطقه مرکزی غربی شهر غزه قرار دارد و مساحت آن ۴۵ هزار متر مربع است.
این بیمارستان با آغاز حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه در هفتم اکتبر، تمام موارد جدی پزشکی را از نوار غزه پذیرش کرد و معادل ۲ برابر ظرفیت خود را برای پذیرش بیماران تحت درمان در شرایط پیچیده، قطع برق و کمبود شدید سوخت و دارو به‌کار گرفت.

 

 

 

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر