c_300_250_16777215_10_images_947_23327.jpeg

 

 ترکمن سسی - پیشکسوتان تیم های فوتبال "شهید عنایتی" و "شهید یلقی" پیرواش به یاد دوران درخشان فوتبال پیرواش در یک مسابقه دوستانه به رقابت پرداختند.

 

به گزارش آرنا پرس، به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان، ماه رحمت و همدلی و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم "اسحاق سقری"، پیشکسوتان و بازیکنان فوتبال سال های گذشته تیم های فوتبال "شهید عنایتی" و "شهید یلقی" پیرواش شهرستان آق قلا در یک مسابقه دوستانه به رقابت پرداختند.

در این مسابقه دوستانه؛ تیم فوتبال پیشکسوتان شهید عنایتی پیرواش با بازیکنان و ترکیب: عبدالوهاب امین زاده (دروازبان)، رحمت الله پقه، احمد پقه، قیاس پقه، نصر الله پقه، عبدالله پقه (قوجی)، آنه محمد برازنده، حمید سقری، قیوم شایسته، اسماعیل شایسته، سهراب ارچین و عبدالرحمان قلندر با سرمربیگری قربان پقه، پا به میدان رقابت گذاشت.

همچنین تیم فوتبال شهید یلقی پیرواش نیز با بازیکنانی از جمله:
حسین برنا (دروازبان)، عبدالرحمان پقه، عبدالله پقه، محمد حسین مهقانی، محمد جرجانی، حسین اکبری، رسول نظری، یوسف شایسته، ‌عبدالله شایسته، عبدالرحمان یلقی، ‌اسماعیل نمرودی و عبدالحی سقری با سرمربی گری عبدالله شایسته در این مسابقه حضور پیدا کردند.

در این رقابت دوستانه که، آقایان حمید لطفی و رضا نظری به عنوان داوران مسابقه حضور داشتند، تیم فوتبال شهید عنایتی پیرواش موفق شد با نتیجه پنج بر دو، تیم شهید یلقی پیرواش را با شکست بدرقه کند.

در این مسابقه، اسماعیل شایسته با به ثمر رساندن سه گل و قیوم شایسته با به ثمر رساندن دو گل، گلزنان تیم فوتبال شهید عنایتی بودند.
همچنین، عبدالرحمان پقه و محمد جرجانی نیز هر کدام با به ثمر رساندن یک گل، گلزنان تیم فوتبال شهید یلقی پیرواش بودند.

در حاشیه این بازی، عبدجان شیرمحمدلی رئیس هیات فوتبال آق قلا نیز ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این مسابقه و تکریم از پیشکسوتان ورزش فوتبال، گفت: مسابقه و یادواره پیشکسوتان تیم های فوتبال شهید عنایتی و شهید یلقی پیرواش بعد از گذشت سه دهه در پیرواش برگزار شد.
وی افزود: من خودم نیز در سال های قدیم عضو تیم فوتبال شهید عنایتی بودم و در این تیم فوتبال بازی کردم.
شیرمحمدلی تصریح کرد: از برگزاری این مسابقه دوستانه و حضور در جمع پیشکسوتان فوتبال منطقه خوشحال هستم و با دیدن بازیکنان و هم‌ تیمی های سابق خود تجدید خاطره شد و این مهم در چهره تمامی بازیکنان و پیشکسوتان قابل مشاهده است.
وی همچنین افزود: از مسئولین انتطار داریم چنین رقابت ها و مسابقاتی را در راستای تکریم و تجلیل از مقام پیشکسوتان فوتبال منطقه و شهرستان برگزار کنند.


✍ خبرنگار و فعال رسانه ای / رستم جرجانی
 تنظیم و تهیه عکس / صادق قلندر

c_300_250_16777215_10_images_947_23328.jpeg

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر