c_300_250_16777215_10_images_23416.jpg

 

ترکمن سسی - اولین خانه محیط زیست در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بندرترکمن افتتاح شد.


به گزارش ترکمن سسی، تامارا منوچهر در جریان برگزاری مراسم افتتاحیه خانه محیط زیست طی گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: خانه محیط زیست، محل حضور و فعالیت گروه‌های مردمی برای عمومی سازی فعالیت های زیست محیطی و دعوت از همه آحاد و مسئولین جهت شناخت محیط زیست و مشارکت در اجرای برنامه های محیط، زیستی می باشد.

وی در اینباره افزود: به عبارت دیگر خانه محیط زیست نهاد اجتماع محور غیر دولتی می باشد که دوستداران آن با هدف حفاظت محیط زیست و با محوریت ارتقا فرهنگ این کار و همچنین مردمی سازی امور محیط زیست برای دستیابی به محیط زیست مطلوب اجرا می نمایند.

خانم منوچهر، تاکید نمود: این خانه مردمی تحقق شعار محیط زیست مردم پایه را دنبال می کند. ما می توانیم با ایجاد فضایی فرهنگی و پر نشاط موجبات حضور آگاهانه و موثر علاقمندان در عرصه محیط زیست را فراهم نموده و به ایجاد بستر گفتگو و مدیریت محلی در امر حفاظت از آن کمک برسانیم.
مدیر خانه محیط زیست بندرترکمن، یکی از دلایل انتخاب کانون پرورش فکری به عنوان خانه محیط زیست را آگاهی بخشی به کودکان و نوجوانان در ضمن آموزش و تربیت نیروهای داوطلب محیط زیست دانست و تصریح کرد: سال گذشته شهرداری بندرترکمن با امضا توافق نامه ای با آموزش و پرورش تحت عنوان همیار شهردار، اقدامات موثری در زمینه اقدامات فرهنگ شهری در بین دانش آموزان بعمل آورده است.
خانم منوچهر خاطر نشان ساخت: امید است با همکاری شهرداری بندرترکمن و خانه محیط زیست در زمینه ارتقا فرهنگ زیست محیطی، شاهد اتفاقات خوبی در سطح شهر بوده و با کمک و آموزش دانش آموزان زمینه ساز شهر بدون پلاستیک و محیطی با کمترین زباله باشیم.

خبرنگار : طاهر جانی

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر