c_300_250_16777215_10_images_2015_73358380-e56c-45fe-8f33-e3fd4043cdbf.jpeg

 

ترکمن سسی - استاندار گلستان گفت: رسانه ها جایگاه خود را فراتر از صرف حمایت از یک نامزد خاص بدانند. جایگاه رسانه ها توسعه ای و پیشران است.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، علی محمد زنگانه صبح امروز شنبه ۲ تیر ۱۴۰۳ در نشست خبری با اصحاب رسانه در پاسخ یکی از خبرنگاران درخصوص نوع انتظار استاندار از رسانه ها، گفت که مطالبه بنده از رسانه ها، این که در انتخابات ریاست جمهوری، تبیین کنید و مردم را دلالت و دعوت کنید به مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح.


 از همه اقوام و مذاهب گلستانی در معتمدین هیات های اجرایی انتخابات حضور دارند

استاندار گلستان گفت: ۱۵۱۵ شعبه اخذ رای در چهاردهین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان گلستان دایر خواهد بود. 1212 شعبه ثابت و ۳۱۳ شعبه سیار و جمعا ۱۵۱۵ شعبه خواهیم داشت. انتخابات در گلستان نیمه الکترونیکی خواهد بود.
در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۳۹۷۳۵ نفر در گلستان واجد رای دادن و از این تعداد ۹۶۴۳ نفر رای اولی هستند. ۳۵۱ عضو معتمد هیات های اجرایی انتخابات شامل ۲۱۶ نفر عضو حقیقی معتمد و ۱۳۵ نفر عضو حقوقی معتمد حضور دارند.

زنگانه در بخشی از صحبت های خود اعلام کرد: در شاخص ملی امنیت سرمایه گذاری ، استان گلستان طی سه سال اخیر (سال ۱۴۰۰ -۱۴۰۱- ۱۴۰۲)، دوم کشوری را داشته است.

رسانه ها جایگاه خود را فراتر از صرف حمایت از یک نامزد خاص بدانند
علی محمد زنگانه استاندار گلستان صبح امروز شنبه ۲ تیر ۱۴۰۳ در نشست خبری با اصحاب رسانه در پاسخ به نوع انتظار استاندار از رسانه ها، اظهار کرد: رسانه ها جایگاه خود را فراتر از صرف حمایت از یک نامزد خاص بدانند. جایگاه رسانه ها توسعه ای و پیشران است. مطالبه بنده از رسانه ها، این است که در انتخابات ریاست جمهوری، تبیین کنید و مردم را دلالت و دعوت کنید به مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح.

خبرنگار : نورمحمد دانشمند

 

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر